Ik zoek een bodywarmertje voor over een spijkerjasje. Wie heeft er een tip?

Hallo dames,

Ik heb gisteren voor Mette een spijkerjasje van Vingino gekocht. Ik wil hier een spijkerjasje overheen maar niet een hele dikke. Eentje die nu kan zeg maar. Ik kan alleen nergens iets leuks vinden. Ik vind die van Noppies wel ok maar die is het net niet. Eigenlijk wil ik gewoon een effen bodywarmertje en dan is het roze. Mette had er vorig jaar eentje van Baby Barb maar dat soort kan ik nergens meer vinden. Als jullie ergens een stoer (liefst effen) bodywarmertje tegenkomen (mt 86) dan graag een tip! (wel nieuw!)

gr.Ing

hey!

Ik heb vorig jaar een bodywarmertje gekocht bij de hema.. ik heb er dit jaar weer nieuwe zien hangen, zo'n leuke!! Ik weet niet of ze ook effen hebben, want Birgit heeft er nog een die ze past... Misschien moet je gewoon eens kijken?

Ben ook op zoek. Maar dan voor mijn zoon! Hier wat tips:

* jeppeke.nl
* kindergoed.com
* kleertjes.com
* Bennenton winkel
* riverwood winkel (verkopen ze vanaf maatje 86-92)

Succes!

Hoi Ing3,

Ik zoek dus toevallig precies hetzelfde, een leuke roze bodywarmer. Ik dacht even naar de Bijenkorf te gaan en er daar 1 uit te zoeken, maar het is dus echt onmogelijk om er 1 te vinden. Ik hoop ook dat iemand een goede tip heeft zodat ik ook kan gaan winkelen

groetjes Linda

https://www.kleertjes.com//
index.php?page=
detail&af[t]=3&af[mt]=7&fs[g]
=1&fs[mt]=1&fs[sz]
=1&fs[m]=0&fs[t]=0&id=
22982&maat=7

Bij C&A, via wehkamp.nl hebben ze er wel een paar alleen pasteltinten. Persoonlijk vind ik het niet mooi, maar goed misschien is het precies wat je zoekt.

groetjes Mariska

op MP staat een hardroze Mexx bodywarmer, ik vind hem wel heel stoer maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak hè?
Even filteren op bodywarmer, maat 86 vervolgens meisjes en nieuw met kaartje het hoogste bod is nu iets van 7 euro geloof ik, Misschien de moeite waard om ff te checken?

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan