Ik zoek een flesverwarmer, wie ook in de auto kan, weet iemand waar ik deze kan vinden?

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik ben opzoek naar een flessenverwarmer welke ook in de auto kan.
Weet iemand waar ik deze eventueel kan bestellen??

Liefs
Janet
Mv Jurian 06-07-2007

volgens   mij is die gewoon te koop bij de prenatal.
groetjes Karin

Hai,

Ik heb hem voor  29,95 bij Prenatal gekocht. 2 x gebruikt en nu staat ie in de kast. Ik heb nu altijd een metalen thermosfles met gekookt water bij me (5 euro bij xenos) en dat bevalt me beter. Maargoed dat is persoonlijk. De flessenwarmer kan in de sigarettenaansteker dus voor lange reizen is ie wel perfect.

gr.Ing

Hai Ing,

Ik zoek de flesverwarmer omdat we op vakantie gaan met de auto.. Lange rit.
Warmt ie wel goed op in de auto? En is het dus wel handig voor een lange auto-reis?

Janet

Hai,

Ik weet niet hoe ie het op de sigarettenaansteker doet eerlijk gezegd. Hij is erop gemaakt dus je zou denken goed maar ik zou het wel testen. Ik vond het thuis in het stopcontact in vergelijking met bv de magnetron erg lang duren. Duurt toch wel 2 min. ipv 30 sec. Ik weet niet hoe lang lang is ivm jullie reis maar het gekookte water in de thermosfles blijft zeker een hele dag warm. Ik moet het eigenlijk altijd nog terugkoelen als ik het eruit schenk. Ik zou als ik jou was de prenatalwarmer kopen en testen. Laat me dan ff weten of het wat is! Je mag die van mij ook overnemen hoor. Ik woon in het midden van het land.

gr.Ing

Hoi Ing,

Ik weet het.. hahah ik lees altijd je weblog, en plaats soms ook wel es een reactie!
We gaan helemaal naar Spanje, rijden we wel in 2 dagen (gaan ergens overnachten) maar het lijkt me verrekte handig als ik hem in de auto warm kan maken.
Ik heb trouwens een B'free fles, geloof dat jij die ook had? Zo ja, past die ook in de verwarmer? Ik had laatst een verwarmer gekregen van iemand, en daar paste dat lompe flesje niet in! haha

Janet

Hai,

De flessenwarmer van Prenatal is vrij breed en volgens mij past de Bfree er in! Wij zijn trouwens over naar de smallere versie van dr.brown. Zelfde systeem maar deze speen past wel in het mondje van onze dochter. Heb nog 2 Bfree flessen in de aanbieding! hahahaha! In jullie geval is die flessenwarmer wel erg handig denk ik. Maarree ik zou ernaast wel het 5 euro thermosflesje van de Xenos meenemen want dat is VEEL sneller en als je hier en daar gekookt of heet water kan tappen scheelt dat een hoop gedoe.

gr.Ing

Terug
Bovenaan