ik zoek een geschikte drinkbeker

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

nu de kleine 6+ maanden is wil ik beginnen met
drinken geven vanuit een beker. De fles ook nog wel,
maar steeds even oefenen met beker.

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een anti-lekbeker,
maar liever GEEN tuitbeker.
Ik heb gehoord dat  de ''niet-tuitbekers'' er ook zijn in
antilek, maar ik kan ze nergens vinden! Dan zit er dus
als 't ware een schroefdop op (met drinkgat) die je er
later af kan laten zodat het een heuse echte beker wordt...

Weet iemand waar ik dit kan kopen???
Of hebben jullie andere ideeën/tips?

Ik heb een anti-lek rietjes beker voor mijn zoontje, deksel opklappen en er komt een rietje tevoorschijn. Deze zijn van Nuby.

Wat jij bedoelt ken ik niet dus daar kan ik je niet verder bij helpen.

Liefs Saskia

Hoi,

ik had je mijn tip al via msn gegeven maar misschien hebben de andere moeders  er wat aan:   gewoon een kunststof bekertje met oren eraan. Daar drinkt Stijn ook uit en als ik hem niet te vol doe gaat dat prima. Ik doe er een paar keer een kleine hoeveelhied in en dat laat ik hem drinken. Verder heeft hij daarbij een slab met lekgoot zodat hij niet kletsnat wordt tijdens het knoeien.

Ik heb trouwens een heel simpel kikkersetje gekocht bij Ikea voor nog geen drie euro. Van de tuitbeker kan heel gemakkelijk de dop eraf en heb je geen schroefdraad oid. En de slab is ook geweldig. Ook vind ik het lepeltje wat daarbij zit veel fijner dan dat van nutricia, omdat die niet zo diep is en Stijn hem goed kan leeghappen. Aan het bakje zit een grote zuignap zodat ik hem op de kinderstoel kan vastzetten zonder dat meneer hem van de stoel af maait met zijn enthousiaste armen.

Groetjes van marloes

Hier heb ik nog even een foto van mijn kleine man met zijn slabje. hij moest net niesen, daarom kijkt hij zo. De foto is zeker twee maanden oud want Stijn is nu al veel groter.

Groetjes van Marloes

Hoi Debby,

Het merk Nuby verkopen ze oa bij Kruidvat.
Als het rietje versleten of zo smerig is dat het niet meer schoon te krijgen is kun je vervangende rietjes kopen in een los setje.
Volgens mij hebben ze ze ook bij DA en Etos, maar weet niet zeker.

Liefs Saskia

Hey Marloes, wat een leuke foto van Stijn!!
Je heb een mooi manneke op de wereld gezet hoor!!!

Muis: Dankjewel, dan ga ik daar binnenkort eens ff kijken.
Het liefst zou ik nou gaan, maar dan moet ik krabben

Ik heb nl. Dylano van de week ook uit een tuitbeker laten drinken, maar het gaat veelste hard voor hem.
Dat Nuby geval lijkt me wel wat!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan