Ik zoek een leuk bed

Help help

Kasper is echt toe aan een bedje. Maar nou heb ik een beetje rond gekeken op internet maar kan niet echt iets leuks vinden.

heeft iemand nog een leuk tip ?

liefs Pauline  

hey Pauline,

Wij gaan voor een junior bedje

die wij graag willen die is te vinden op

www.tienerpark.nl en dan moet je ff bij juniorbedjes kijken dit is een bedje maar wel met een railing er langs zodat de kids er niet uit gaan vallen....

Liefs Denise

Als je wel wat geld ervoor neer wilt leggen               klik hier

En anders zou ik op marktplaats kijken en er iets moois uit zoeken, beetje schuren en verven, nieuw matras erin en het kan weer jaren mee.
Succes met de zoektocht. Ik vind dat altijd zo leuk, maar mag voorlopig niet meer van bert

Ben ik nou zo ouderwets?
Ik dacht dat de kids tot haast hun derde jaar wel in het ledikantje pasten. Mijn neefje is 2 ½ en die slaapt er ook nog in. Ook een vriendin van mij heeft een dochtertje dat in december 3 is geworden en die gaat ook gewoon nog in het ledikantje.

Tygo is een enorme draaikont in bed. Ik ga 'savonds voor ik ga slapen altijd nog even bij hem kijken en dan ligt hij vaak "opgekrult" op het voeteneind bovenop de dekens en leunend tegen de spijlen. Ik ben bang dat hij er bij een juniorbedje er zo uit zal rollen.

Hmmmm ik wacht denk ik nog even.

Groetjes happyM.

Mn neefje die in sept 3 jaar wordt ligt ook nog in zn ledikantje...
Ik wil zo graag een leuk bedje en een nieuw kamertje maken voor mike maar ja, hij ligt nog goed hoor in zn ledikantje. Heeft nog geen poging gewaagd om over de rand te klimmen of zo, dus ja dan nog maar wachten.
Ik heb trouwens wel leuke bedjes gezien bij de ikea...kan je ook eens kijken.

liefs jen en mike

Wij zijn voor Yoëll voor een juniorbed gegaan, omdat dat onze laatste optie was van de bizarre nachten in huize klijn.
Hij slaapt nog steeds niet door, maar is wel een stuk rustiger en wordt ook niet meer huilend wakker.
Wij hebben nog steeds het idee dat het ledikant voor hem een soort opsluitingsgevoel gaf.
En de eerste maanden hebben we het matrasje uit zn ledikant nog op de grond gelegd, hij is er 2 keer uitgevallen en meer niet.
En ook in dit bed ligt hij overal en nergens hihi
Maar inderdaad kunnen ze tot hun derde in een ledikant hoor

Terug
Bovenaan