Ik zoek een leuk kado voor mijn dochter die 2 wordt!

Hallo,

Mijn dochtertje wordt binnenkort 2 jaar en je begrijpt het al: ik zoek een heel speciaal kado voor haar! Ik zat te denken aan een fietsje. Maar wellicht dat er nog veel leukere kado's zijn te verzinnen?

Alvast bedankt!

Arlena

Ons zoontje  heeft  5 maanden geleden zijn 2e verjaardag gevierd. Hij heeft van ons een houten loop-bak-fietsje gekregen. Met rubberen wielen zodat het geluid in huis minimaal is
Hij heeft er nu veel plezier mee. In het bakje gaan verschillende speelgoedjes om elders in de woonkamer af te leveren. Of hij gaat in zijn fantasiespel naar de kinderboerderij en zwaait heel enthousiast.
Veel succes met het vinden van een kadootje.

(leuke ideeën kan je opdoen bij www.allehand.nl  of www.plantoys.com e.d.)

Zit even heel hard na te denken wat onze meiden voor hun 2e verjaardag kregen.
De oudste had voor haar 1e verjaardag al een driewieler met duwstang van opa en oma gehad, voor haar 3e kreeg ze van ons een "echte" fiets met zijwielen.
Voor haar 2e verjaardag kreeg ze van ons een poppebadje en een buggy met pop.

De jongste kreeg ook een poppebuggy toen ze 2 werd, en duplo (dierentuin versie, met sinterklaas nog uitgebreid).  

Waar ze ook veel mee spelen is hun keukentje, hele maaltijden worden bereid voor papa en mama. En verder zijn ze gek van puzzelen en boekjes.

Hoi,

Onze oudste wordt met 4 weken ook twee, dus ik ben ook heel hard op zoek geweest naar leuke cadeaus. Ik heb de Sinterklaasgids van 2006 bewaard, zodat ik thuis rustig iets voor haar kon uitzoeken. Ideaal!!! Wij vragen van de opa's en oma's een Duplo Poppenhuis. Die zijn vanaf 2 jaar en zien er superleuk uit! Het poppenhuis is inclusief bedjes, stoeltjes, popjes, etc. Ook vragen we een kinderwagentje (ze heeft al een rieten, maar daar is ze straks misschien wat te groot voor, en die rijdt ook niet lekker buiten op de weg). Van ons krijgt ze een driewielertje.
Verdere suggesties:
- klei (wel die vanaf twee jaar)
- stickerboekjes
- badverf
- zilveren bestekje met ingegraveerde naam
- mini picknickbankje (deze geven wij haar in het voorjaar)
- 'laptop' van nijntje (ook vanaf twee jaar)

Succes!

Een keukentje!
Heb zelf een klein keukentje bij Bart Smit gekocht.
Echt erg leuk.
En bij de Hema kun je nep eten kopen van hout,
zoals; broodjes, koekjes, taartjes,worstje,eitjes,theezakjes.
Echt een aanrader.

wat ook leuk is is de slaapkamer veranderen
wij hebben de nemo vissen omgeruild voor stoere cars autos op de muur
van die muur stikkers
hij vind ze erg mooi en elke avond worden de autos na gedaan
je kan ze ook makkelijk verwijderen
dus er is zo weer wat anders van te maken
en een zandbak is ok erg leuk
vind mijn zoon dan
hihih

Hoi,
Onze zoon van 2 heeft een wheelybug. Een lieveheerbeestje met zwenkwieltjes waarmee hij de hele kamer door crosst. Echt heel leuk. Volgend mij las ik in de bladen dat het speelgoed van het jaar is. Wij hebben 'm gekocht bij Altijd Leuk, een webwinkel: www.altijdleuk.nl. Succes en alvast gefeliciteerd!
Groet,
MamRia

Terug
Bovenaan