ik zoek een regen cape voor de kleine

dag allemaal,

Ik zoek een regencape voor de kleine man, voor als hij op de fiets zit en het regent. Bij de fietsenmaker hadden ze alleen hele grote capes, en bij de Hema in Groningen hadden ze ze uberhaupt niet.

Gisteren heb ik een plastic zak opengeknipt en met plakban om hem heen vastgetapet,...werkt ook best aardig. Maar om nou elke keer eerst te knutselen voordat we op de fiets stappen..

Iemand nog andere tips?

ik ga me er ook eens verdiepen......misschien een heeeele grote regencape voor jezelf en daar een gat voor het hoofdje uitknippen....? Zou dat wat kunnen zijn?

Heb totaal geen ervaring met regencapes, fietste voorheen nooit met slecht weer maar moet er nu ook aan gaan geloven......houd me op de hoogte van je creatieve vondsten of winkeladresjes met leuke capes, ik zal ook eens gaan informeren

hee janneke!
Wat een bikkel dat je met weer en wind met Berend op de fiets gaat! Gaat alles goed met hem? Eerste woordje en stapje al gezegd/ gezet, leuk hoor!! En filmpje met zijn schaterlach om je moeder was ook erg grappig!!
Maar daar vroeg je niet om. Ik kan me herinneren dat ze ze bij de Hema wel hadden, maar misschien bij de Zeeman/ een babyspeciaalzaak/ een V&D? Noem ook maar iets hoor. Wij zijn sinds 2 weken aan t fietsen met Jaap en nog echte mooi weer fietsers .
Hopelijk vind je snel wat geschikts!!
Groetjes mira

@ Donq:

Zou zoiets  bestaan? Lijkt me een heel erg grappig gezicht!

@Mamamira:

Hee hoi, je bent ook weer eens op het forum. Leuk! Het is hier wat rustiger en dus ook overzichtelijker geworden.

Meestal fiets ik ook niet met Berend in de regen hoor, zo'n bikkel ben ik nou ook weer niet. Maar het was even bittere noodzaak. Tot op dat moment had ik nog  niet nagedacht over baby regenkleding.

Ik zal eens kijken bij de V&D, en nog maar weer eens naar de HEMA, wellicht hebben ze ze dan weer. Als ik ergens wat kan vinden zet ik wel een tip hier op het forum.

Geweldig! was ik ook al naar op zoek, zag veel regenkleding voor grotere kindjes maar niet voor echte kleintjes maar ga snel een keer naar de hema....
Ik ben namelijk 2 keer in de week aangewezen op de fiets om Maud naar het KDV te brengen en bij slecht weer is het dan wel handig om een oplossing te hebben.
Wandelen kan ook wel met de buggy maar het is ruim een half uur heen (loop dan door naar mijn werk) en heb dan niet zo'n zin om zelf zo lang door de regen te wandelen als het ook anders kan.

Bedankt voor de tip!!

Terug
Bovenaan