Ik zoek een verloskundige praktijk in Rotterdam

Hallo,
Ik zoek me suf op het internet naar een verloskundigepraktijk.
Ik woon in Rotterdam en  ik vind  het lastig om de juiste
praktijk uit te zoeken.
Ik ben laatst bij een verloskundige in mijn wijk geweest.
En hoe aardig ze vast ook is, het was zo'n vies  zooitje in die praktijk dus dat zie ik niet zitten.
Daarom wil ik aan jullie vragen of iemand ervaring heeft met verloskundigepraktijken in Rotterdam  of omgeving.
Ik woon zelf in de buurt van het centrum.

Ik hoor het graag.
Groetjes
Diana

heey

ik zit zelf bij verloskundige praktijk bergweg, zit net in het stukje van de correct, ik vind het een goede praktijk, aardige mensen daar, en ze hebben een eigen echo apparaat dus das ook heel handig niet alle praktijken hebben dat, succes met je keuze

groetjes Danielle (36weken)

Hoi,

Een vriendin van mij ging bij haar zwangerschappen (3 kids) naar het
Sint Franciscus. Daar hebben ze een grote verloskundigenpraktijk
(www.sfg.nl). Misschien is dat wat voor je.

Groeten Sandra (39w+3).

Hallo,

Ik ben nu voor de derde keer zwanger en loop voor de derde keer bij verloskundigenpraktijk Rotterdam-Oost. Zij zitten in Kralingen (Voorschoterlaan) en in Prinsenland aan de Nancy Zeelenbergsingel. De praktijk bestaat uit zes vlotte verloskundigen en een hele goede assistente. Ik ben zeer tevreden en ze staan ook altijd voor je klaar bij klachten. Ze hebben een website, maar of die ook al actief is weet ik niet. www.VerloskundigenRotterdamOost.nl

Uiteraard moet je altijd wel redelijk in de buurt wonen van je verloskundige, zodat ze bij klachten, of de bevalling snel bij je kunnen zijn. Ze bestrijken in ieder geval het gebied Kralingen, Alexanderpolder, Prinsenland, Ommoord en Zevenkamp. Bij mijn eerste woonde ik echter in het centrum en dat was geen probleem.

Groetjes

Ik woon zelf in Zevenkamp en heb alleen maar nazorg hoeven te hebben van een verloskundige. Ben toen geholpen door Eric smith en Aletta van der Neut uit Capelle Schollevaar. Zij werken in Capelle a/d IJssel, Zevenkamp, Prinsenland, Alexanderpolder voor zover ik weet. Top verloskundigen met eigen echo apparatuur.

Hoi,

Ik woon zelf in het Oude Noorden.
En ik zit bij verloskundige maatschap bergweg.
Er zitten daar 5 of 6 verschillende verloskundige en 1 verpleegster die alles afwisselen.
Ze maken daar ook gewoon de echo's van 12 weken en eventueel als het moet net als bij mij met 34 weken.
Ze laten ook elke keer als je komt het hartje horen, dit is ook wel fijn.
het is wel kort, maar als je niet zo ver ben is dit wel zo fijn om je kindje te horen.
Het is er niet vies en als je vragen hebt helpen ze je altijd.
Net als Danielle, zie ik nu.

Veel succes.

Groetjes Sandra
28 weken en 2 dagen

Hoi,
Ik woon in Zevenkamp en loop bij de verloskundige praktijk Een goed begin.
Hun site www.eengoedbegin-online.nl
Bij mijn eerste zwangerschap had ik hen ook en nu ik in verwachting ben van mijn 2e kindje, heb ik weer voor hen gekozen.
Succes meid.
Gr
Sas

Terug
Bovenaan