ik zoek een verloskundige

Wie kan me een heel leuke en goede verloskundige(praktijk) aanraden in de omgeving van Haarlem? Ik weet bij god niet welke ik moet nemen, want al mijn vriendinnen wonen verder weg en mijn zussen zijn nog niet zwanger (geweest).

Martine

hoi Martine,

Ik kom zelf uit Haarlem en ben bij verloskundige praktijk Haarlem-Noord.
Ik zou niet anders willen ze kunt ze midden in de nacht bellen voor welke vraag je dan ook hebt.
Zij zijn ook "bij" mijn 2 miskramen aanwezig geweest en hebben er ook vor gezorgd dat zodra ik belde er gelijk tijd voor me werd vrij gemaakt en als ze een weekje niks van me gehoord hadden dat ze me zelf belde hoe het met me ging.

Misschien heb je er iets aan

Groetjes Danielle
( 32 weken zwanger )

Hai Martine,

Er zijn verschillende verloskundige praktijken in Haarlem. Ik weet niet in welke buurt je woont?
Haarlem- noord is praktijk noord. tesselschadeplein   023  5372675
haarlem Centrum is staten bolwerk 023  5320434
haarlem net buiten centrum is spaarnwoude 023  5355007

en Haarlem schalkwijk valt onder Zantvoort het ooievaarsnest 023  5714437

(deze houden op dinsdag spreekuur in t spaarneziekenhuis te heemstede)

ik heb zelf de nacontrole gehad en bij praktijk noord bij de eerste...hele leuke dames, 2e nacontroles bij spaarnwoude...is wat groter qua praktijk...sommige dames zijn heel leuk en bij nr 3 heb ik bij het ooievaarsnest gelopen tot week 32 en de nacontroles hebben hun ook gedaan...hele lieve dames...

ik wens je veel succes met het vinden van de juiste praktijk

groet Jess ( mama van Mees, Sem en Tijs)

Ben voor mijn eerste zwangerschap bij Het Ooievaarsnest geweest. prima meiden, lekker reeeel en niet paniekerig.
Ook voor mijn tweede loop ik weer bij hun. Als vanouds prima.

Terug
Bovenaan