ik zoek een zwangerschaptest die duidelijk antwoord geeft!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik plaats eigenlijk bijna nooit een berichtje maar ik vind het ontzettend leuk om mee te lezen en mee te leven.
Zelf zijn we nu iets meer dan een half jaar bezig voor een 2e, maar helaas nog steeds niet raak!
Mijn cyclus varieert, nl. tussen 25-32 dagen, erg moeilijk om zo mijn NOD te bepalen dus.
Vanmorgen op dag 29 heb ik een kruidvattest gedaan, de meesten hier zeggen dat deze erg gevoelig is, helaas geen streepje...      Ik hoop natuurlijk dat ik te vroeg getest heb!

Ik zoek dus een test die duidelijik antwoord geeft:
Waarom is er geen test die zegt "niet zwanger" en dat je dan ook echt NIET zwanger bent, zodat je niet hoeft te blijven hopen totdat er misscihen wel genoeg HCG is aangemaakt, of wachten op de ongi (die meestal toch komen gaat..) Ik wil het nl. zo graag zeker weten (net als iedereen die in hetzelfde schuitje zit natuurlijk).
ik weet dat dit grote onzin is en dat er zo'n test niet bestaat, maar het zou DE uitkomst zijn voor al die vrouwen die zooo ongeduldig zijn als ik!!! haha
Ik begrijp uit alle verhalen hier dat ik beter een paar dagen kan wachten voor een nieuwe test omdat dat hormoon na 48uur verdubbelt. Ik ben benieuwd of ik zolang kan wachten, maar misschien is het dan al niet meer nodig en gaan we door naar de voglende ronde...
Het is toch een lang verhaal geworden, maar het is wel fijn om het hier anoniem kwijt te kunnen.

Groetjes Janne

Hey Janne,

De testen van Clear Blue geven aan "zwanger" of  "niet zwanger". Ook schijnt het zo dat je bij deze testen een hoge HCG waarde moet hebben om positief te testen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en wens je veel succes!

X hopje

haha als ze bestonden had ik ze als 1e gekocht!!

maar snap je volkomen hoor..
het blijft toch een kwestie van afwachten en afwachten en tja, dat is ook voor mij een zeer frustrerende factor op het moment..

houd vertrouwen!

xxx

Ze bestaan écht hoor! De digitale testen van clear blue geven in het schermpje "zwanger" of "niet zwanger" Heel duidelijk en geen gestaar naar eventuele wazige streepjes!

Ja hoor, ze bestaan echt. Vanochtend nog gebruik, en met succes hi hi....

Liefs,
Judith

De digitale test is idd heel duidelijk.  Zwanger of Niet zwanger.

Maar wat jij bedoelt is dat je nooit zeker weet of je te vroeg aan het testen bent. Ik heb het ook meegemaakt dat ik over tijd was en tot drie keer toe een test heb gedaan, zonder resultaat. Zelfs naar de huisarts geweest voor een bloedtest (ook negatief)  En pas na drie weken werd ik toen ongesteld. Heel vervelend.

Mijn tip is dus om je zo lang mogelijk in te houden. Als je cyclus varieerd tussen 25 en 32 dagen, pas gaan testen op of na de 32e dag. Ik weet t. Het is moeilijk. Maar probeer het zoveel mogelijk los te laten.

De lastste keer dat ik een test heb gedaan was ik 4 dagen over tijd. Normaal ben ik heel regelmatig (op die ene keer van 3 weken na dan). Maar omdat we een heel erg emotioneel weekend achter de rug hadden (begrafenis van een oom)  dacht ik dat ik daardoor te laat was. De verrassing was dan ook zeer groot toen er ineens 'zwanger' op dat displaytje stond.

die digitale test van clearbleu is precies het zelfde als een normale test , je moet nl ook urine op een test staafje doen ;)
de enige test die je heeel duidelijk en vroeg kan vertellen of je wel of niet zwanger bent ook al is t heel kort is een bloed test , maar ja tegen de tijd dat je daar de uitlag van hebt kan je ws ook wel gewoon testen

mijn cyclus was heeel erg rommelig , dan weer 45 dagen dan weer 30 heel verwarrend ,
ik hield dan gewoon maar de laatste ongi aan en probeerde na 15 dagen ongeveer een test te doen , als ie niet positief was legde ik me daar bij neer , ben misschien te geduldig en nuchter maar had geen zin om obsesief te worden en alle testen die bestaan te doen omdat de een misschien meer of sneller of gevoeliger was .. ( geen verwijt naar meiden die dat niet kunnen hoor ;) )
ik kwam er dan ook pas bij 9 weken achter dat ik zwanger was ,,, zo geduldig was ik haha

succes   verder

Hoi allemaal!

Leuk, al deze reacties!
Allereerst Judith, gefeliciteerd, ik begrijp dat je een positieve test hebt!!!
De digitale test is me bekend maar deze geeft ook "niet zwanger" aan als je hcg nog te laag is...
Ik weet dat ik gewoon geduld moet hebben, zoals een aantal dames ook zegt, en ik probeer dan ook dit weekend in ieder geval niet te testen (gewoon geen testen kopen, haha)
Jullie verder ook veel succes!!
Ik laat in ieder geval weten als de rd komen, of niet!!!

groet Janne

Terug
Bovenaan