Ik zoek een......

A

Anoniem

Guest
Voorbeeldje van een zelfgemaakte verjaardagsmuts/kroon/hoed, van de al jarige jobjes, ik ben totaal inspiratieloos.......wie plaatst een foto???

Mijn dank is groot!!!!!

Groetjes Sil mama van Pim 20-09-2006 Jelle 26-11-1997

De enige foto van een muts die ik heb is roze met witte bloemen...dus ik denk dat dat niets is voor je zoon. Maar wat ik op het kdv ook veel deed is gewoon een kleurplaat zoeken op het internet met ene onderwerp dat het kindje aan stond teletubbies bob de bouwer iets in die richting en dan de plaatjes inkleuren met ene kartelschaar uit knippen en op een dikke reep karton (basis muts) plakken al dan niet ondersteunt met een extra stukje karton als het plaatje iets groter was dan de muts rand.
Ik hoop dat je er iets aan hebt...succes!

Heb op de psz en kdv al veel mutsen gemaakt. Je pakt een brede strook karton en versiert 'm dan. Je kunt in het midden bijv. een kroontje erachter doen met het cijfer 1, wat crepepapier gebruiken, etc.

Succes!

Eerst een rode band maken.
Op blauw papier leuke tekst printen
In dit geval stond er:

Hiep Hiep Hoera Hiep Hiep Hoera Hiep Hiep Hoera Hiep Hiep Hoera Hiep Hiep Hoera  
                                                               KIAN 1 JAAR ! ! !
Hiep Hiep Hoera Hiep Hiep Hoera Hiep Hiep Hoera Hiep Hiep Hoera Hiep Hiep Hoera

Met gele stroken 1 boog over de hoed heen. Met twee losse stroken ook over de hoed heen, maar die laat je tegen elkaar aan krullen. (je kunt er ook gewoon twee stroken overheen doen en dan later een toefje maken met papier of lint ofzo).

Veel knutsel plezier!!!!
Liefs Nelleke

O ja, ik heb het gedeelte dat op het hoofd zit wel met plakband alles vastgemaakt. Nietjes kunnen krassen!

Terug
Bovenaan