Ik zoek iemand uit bunschoten spakenburg

Ik weet dat hier moeders uit Bunschoten spakenburg zitten, en ik heb een vraagje aan die moeders.
meiden luister. ik zoek namelijk iemand uit jullie dorp omdat ik nog 1x heel erg graag met hem zou willen praten.

Het betreft namelijk Werner den Hartogh. ik wil graag nog 1x met hem contact hebben. o.a. om iets uit het verleden af te sluiten.

Zouden jullie mij op de een of andere manier aub aan zijn adres kunnen komen ofzo?
ik weet dat hij bij Hilvis gewerkt heeft. of nog moet werken. hij had toen namelijk plannen om het leger in het gaan.

Meiden kunnen jullie me helpen? het zou geweldig zijn

Hoi Jantine
Toevallig ken ik hem!! Hij werkt inmiddels niet meer bij Hilvis maar zit in het leger! Een vriend van ons heeft met hem gewerkt. Ik zou het eens aan hem vragen maar de kans is groot dat hij uitgezonden is.
(wie komen er dan nog meer uit Bunschoten-Spakenburg??)
Groetjes Esther

Hey Esther,

wat kan de wereld toch klein zijn zeg, ha ha ha ha
maar weet je dan toevallig ook naar welk land hij is uitgezonden?? Ik hoef ook geen blijvende contact te hebben ( mits hij het zelf wil natuurlijk ) Maar ik wil gewoon nog 1x met hem praten, en weten hoe het gaat met hem. ik heb nooit echt "normaal"afscheid kunnen nemen van hem. ik was namelijk ineens weg van de markt, en verhalen zijn er verdraait zodat ik nooit mijn weerwoord heb kunnen doen. snap je wat ik bedoel?
zou echt te gek zijn om nog 1x met hem te kunnen praten.
Best wel vreemd weet je dat, ik bedoel wetende dan dat jij hem kent, en de kans bestaat dat hij met mij contact opneemt.
Meid je zou me er echt enorm mee helpen.
Thanx alvast. Als hij geen contact meer wil dan is het ook helemaal te begrijpen en heb ik er alle begrip voor.

groetjes Jantine

Terug
Bovenaan