ik zoek leuke jongensbroeken

Hoi allemaal,

Ik heb echt een luxe probleem. Ik had een paar leuke driekwartsbtoeken en korte broeken voor Hjerre gekocht in maat 92, echt zo van, nou die kan die straks wel aan! Niet dus! De driekwarts broeken zijn lange broeken en de korte broeken, driekwartsbroeken........
Nou zoek ik dus eigenlijk online, leuke jongensbroeken, want weg kan ik niet met twee ukken, want Elize zit nog niet en ik heb geen auto in mijn bezit.
Wie weet waar ik leuke broeken maat 86 kan vinden???
Niet de Hennes, want die vind ik niet zo leuk voor de jongens wat broeken betreft.

Alvast bedankt! Hanneke en Hjerre

Hai Hanneke,

Misschien een stom antwoord maar: MARKTPLAATS
Het is de grootste online winkel met de meeste verschillende merken bij elkaar.
Ik heb er een aantal hele leuke broekjes, skaters en hempjes voor Jente vandaan en die zagen er allemaal keurig uit.
Ik weet natuurlijk niet of je er van houdt, maar als ik na een ochtend naar Jente kijk met dit weer dan is hij een groot zandmonster met een vies gezicht en vieze kleren. Ik ben dan blij dat hij geen dure merk kleren aan had.

Groetjes Fennie en Jente

hey hoi,

ik ben een fanatieke ebay`er.....leuke kleding ook nieuw en goedkoper dan in de winkel.....

of via de site van hm of www.kinderkleding-tekoop.nl

suc6

liefs denise

Misschien is dit iets:

www.kleertjes.com
www.littlelabel.nl  (ik heb ook nog wel een kortingscode voor je van het blad kinderen)
www.amazingkids.nl

Succes!

Groetjes Nanda

Hoi,

Bedankt voor jullie tips! Ik had inderdaad Mp al afgestruind omdat ik ook zoiets heb van, kan je het lekker vies maken en het kost niet teveel...maar die hadden op dit moment niet zo veel voor Hjerre. Ebay was ik eigenlijk vergeten, ga snel eens kijken of ik daar wat kan vinden!

Groetjes Hanneke

Nou ik heb anders van de week bij de H&M in Arnhem 2 ontzettend leuke 3/4 broekjes gekocht voor Siebe in maat 92 (waren er ook in 86). Superstoer en sportief!!

Groetjes Fonske.

p.s je moet wel regelmatig binnenlopen bij H&M, want het is ook wel eens anders ja.

Terug
Bovenaan