ik zoek tips tegen misselijkheid

Ik heb al 3 zwangerschappen gehad, en ik was toen alleen een beetje moe enz. Maar nu ben ik zo vreselijk misselijk, als ik al aan eten denk wordt ik al misselijk maar als ik honger heb, ben ik ook ontzettend misselijk.

Heeft iemand tips??????
 
Het begint bij mij eindelijk wat minder te worden of ik begin eraan te wennen.Nee vanaf week 5 misselijk nu 8,5 week zwanger.Wat ik doe voor het slapen gaan is 2 beschuitjes.Zodat ik niet met lege maag ga slapen.Verder eet ik tussendoor kleine hapjes verdeeld over de dag en dat werkt wel wat bij mij.Ondanks ik heel de dag door weinig trek heb probeer ik iedere 2uur iets te eten.Al is het maar een stukje fruit oid.
Ik heb het geluk dat ik het vaak na 1x braken gedeeltelijk kwijt ben.
 
hoi

idd regelmatig klein beetje eten
en bij mij werkte gember capsules wel goed.
kan je heel doorslikken met water en het werkt snel.
maar ik weet niet of het bij iedereen werkt.
sterkte!
o ja, en koude cola drinken helpt ook
 
wat je ook probeerd..........als je pech hebt (zoals ik) werkt niks en blijf je altijd een ate van misselijkheid houden. Zelf nu nog met 13 weken !!!
Kleine beetjes blijven eten werkte bij mij het beste.

Ik sta op met honger dat heel snel omslaat naar misselijk. ik eet wat, ben misselijk van het eten, uiteindelijk trekt het weg........dan krijg ik weer honger, slaat weer om naar misselijk, enz.. enz...
dus nu probeer ik de misselijkheid voor te zijn door bijna elk uur iets te eten. Is nu makkelijker met de manderijnen tijd...ik ben dol op die dingen...dus elke keer een manderijn.

Maar dan nog blijf er een mate van misselijkheid. Ik kom er niet van af. Ja alleen als ik die pillen van de dokter neem. Je kan bij de dokter pillen of zetpillen krijgen tegen de misselijkheid. maar dat werk ook maar even. En ik heb geen zin om elke dag een pil te nemen. Dus als het echt niet meer uit te houden is neem ik zo'n pil.

Ik hoop voor jou dat iets gaat werken, anders veel succes ermee
 
Inderdaad Cola is niet goed voor de baby.Zit cafeïne in.Dus zou niet veel Cola drinken,maar andere tips opvolgen die de meiden geven.
 
Slik je ook zwangerschapsvitaminen? Daar heeft mijn buurvrouw heeel veel baat bij gehad en die is ook goed misselijk geweest. Ze voelde zich daarmee veel beter.
Daarnaast regelmatig kleine beetjes blijven eten.

Sterkte!

Ben nog altijd blij dat dat me bespaard is gebleven.
 
Terug
Bovenaan