ik zoek tips tegen misselijkheid

Ik heb al 3 zwangerschappen gehad, en ik was toen alleen een beetje moe enz. Maar nu ben ik zo vreselijk misselijk, als ik al aan eten denk wordt ik al misselijk maar als ik honger heb, ben ik ook ontzettend misselijk.

Heeft iemand tips??????

Alvast bedankt
 
nou ik ben 24 wkn misselijk geweest ze zeggen vanalles maar bij mij heeft het niet allemaal geholpen.

Wat wel hielp was afleiding!!!!Zodra ik kwam te zitten werd ik kots beroerd!!!!en moest ik overgeven.

blijven eten kleine beetjes

Voor het opstaan iest eten brood ,creaker, vanile vla.

En drinken door een rietje ik moets zelf het drinken over geven dus toen zei de huisarts DRINKEN DOOR EEN RIETJE

Succes er mee
 
jeetje, ik ben ook zo ziek geweest! in twee weken was ik 6 kilo kwijt!
het heeft bij mij bijna 4 maanden geduurd, was net een vaatdoekje, kon niet op mn benen staan.
Mn hondjes mochten niet in mn buurt komen en als ik mn schone kleding aan trok ging ik over mn nek door de lucht van wasmiddel.
Het was middel probleem heb ik nu nog steeds, kan boven niet eens in de kamer komen waar de kleding kast staat.
Ben nu 17 weken zwanger, het gaat wat beter, begin weer lekker te eten, af en toe een snackje en ben al weer een paar kilo aangekomen.

Ik heb echt geen tips voor je, huisarts heeft wel zetpillen, bij mij werkte dit niet, misschien voor jou een tip??

succes!
 
Terug
Bovenaan