ik zoek tweedehands wiegje

A

Anoniem

Guest
hoi!
Weten jullie een website waar je tweedehands babyspullen kunt vinden?
Ik ben op zoek naar een wiegje om naast ons bed te zetten. Na mijn zwangerschapsverlof gaan we verhuizen en krijgt de baby een eigen kamer met ledikantje maar voorlopig moeten we het doen met een klein plaatsje naast ons bed.
Of misschien heeft iemand van jullie een wiegje te koop?
Ik heb al op marktplaats een hoop advertenties gezien maar allemaal zover weg. Ik woon in regio Dordrecht.
Ik heb vandaag in de winkel een prachtig schommelwiegje van eikenhout gezien, maar ja 480 euro voor een maand of 3 is een beetje te gek!
groeten Elke

Hoi Elke,

waarom zet je niet de wagenbak op twee of  drie stevige kratten naast je bed?? Als je dat niet wilt, wij hebben van prenatal een wieg en houder (de wieg is van riet). Deze zetten we overdag in de box en 's avonds gaat deze mee naar onze slaapkamer. Werkt prima en voor Ellemijn is het een overzichtelijk plekje en intiem.

succes met zoeken!

mamaraf
mama van raf en ellemijn (20 dagen)

hoi,
Ik denk dat ik deze houder met rieten wiegje gisteren bij de prenatal heb gezien. Ik vond hem leuk en niet zo duur. (met van die grote hengsels aan de zijkant?) Maar mijn schoonmoeder zei dat dat echt een reisweigje was en dat een baby daar niet elke dag in mag slapen. Er zat een vrij slappe bodem in namelijk. Wat is daar jou over bekend? Of hebben jullie er een echt matrasje in gekocht?
groeten Elke

hee asja ik woon in zwijndrecht leuk!!!

ff tussendoor in dordrecht zit een winkel die heet baby-rent

http://www.babyrentdordrecht.nl/

daar kan je rond de 175 tot duur tot 50 euro wiegen kopen weliswaar tweedehands maar ze zien er prachtig uit.

succes en laat ff weten
hoever ben jij ? ik ben 15 weken

Hoi Elke,

het is inderdaad dat wiegje. We hebben hem gekocht toen ik zwanger was van Raf en hij heeft er toen 3 of 4 maanden in geslapen. We hebben hem nu weer van stal gehaald voor Ellemijn. De kraamhulp heeft hem wel anders opgemaakt zodat het matras vlak ligt, maar ik heb geen commentaar gekregen van hun en ook niet van de VK. En trouwens   wat weegt zo'n kleintje in het begin.....?????

Na die tijd hebben we Raf in een ledikantje gelegd ook bij ons op de kamer. Helaas hebben we het ledikantje niet meer, omdat we de spijlen er uitgezaagd hebben (meneer klom zelf over zijn bedje heen)

groetjes,

mamaraf
mama van raf en ellemijn

wat grappig die winkel in dordrecht. Je kunt er zelfs spulletjes huren! (euh ja logisch: baby-RENT).
iniminie: ik ben nu 19 weken zwanger.
groeten Elke

Terug
Bovenaan