ikea ledikant!?

hallo allen,
onze dochter is aan een ledikant toe. Ze heeft de eerste vier maanden in de wieg geslapen, maar het is tijd voor wat groters.

Ik heb goede verhalen gehoord over een ikea-ledikant en matras. Mijn dochter slaapt bij mijn moeder in een dergelijk bedje en ook bij mijn schoonmoeder.

Nu kijk ik op de site en weet ik niet welk matras ik moet kiezen!

Is er iemand die bij de ikea gekocht heeft en kan iemand mij vertellen wat het verschil is??

Hoi hoi,

Wij hebben bij de oudste 6 jaar geleden alweer het Ikea bedje gekocht met een matrasje erbij, zij heeft er 2,5 jaar in/op geslapen en nu ligt Tijs er alweer 4 maandjes in/op. Het matrasje was zelfs nog wat duurder dan het bedje haha (wel van Ikea hoor), het matrasje dat er standaard in lag vonden wij een beetje dun. Nu hebben wij er eentje in met een wasbare hoes eromheen en dat is wel handig. Welke het precies is weet ik niet meer. Ik zou het bij Ikea zelf vragen. Succes.

Mijn dochter is 5 mnd en slaapt nog in een wiegje. Mijn oudste dochter is nu ruim 3 jaar en slaapt nog in een Ikea ledikantje. We hebben wel een dikker matras gekocht bij Leen Bakker.

Terug
Bovenaan