Ikea Pelleplutt matras voor bij opa en oma

<p>Hallo, </p><p>Ik heb erg mijn twijfels over het Ikea matras Pelleplutt. Heeft iemand ervaringen met dit matras. Van de week zag ik namelijk een slecht review op de site van de Ikea staan en een dag later staan er ook weer 2 betere op. </p><p> </p><p>Mijn twijfel is namelijk of het matrasje wel stevig genoeg is. Nu zal ons kindje er waarschijnlijk niet veel meer op gaan doen als 2 middagdutjes. </p><p>En mijn andere grootste twijfel is. Of het wel warm genoeg is. Het bedje komt namelijk op een slaapkamer te staan waar geen verwarming aanwezig is. Dit is trouwens daar nergens zo aangezien het een oud huis is. </p><p> </p>

Bij ikea kun je de matrasjes bekijken en dus vergelijken. Ik denk dat je dan zo zelf het beste kunt beoordelen of het goed is/wat je zoekt. 
Wat betreft de temperatuur; wij hebben boven ook geen verwarming. Voor de komst van ons zoontje hebben we een elektrische radiator opgehangeb. Maakt geen lawaai en gaat automatisch aan/uit op de ingestelde temperatuur. Wij hadden n ingesteld op 15 graden. Verder warme slaapzak aan. 

Bedankt voor jullie reacties. 
Het lijkt er ook op dat de andere variant die 40 euro kost ook als beste uit de test komt. Maar deze is goedkoper. Dus vandaar deze op nummer 1 lijkt mij en die andere op nummer 2

Terug
Bovenaan