Ikea

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's

Gisteren mocht ik met papa en mama naar de Ikea. We gingen met de bus, dat vind ik altijd al leuk. Toen we daar kwamen gingen we eerst eten. Papa en mama vinden het zo leuk dat ik nu alles mag hebben dat ze een mini-muffin voor me hadden gekocht. Zelf hadden ze friet met zweedse gehakt balletjes. En ik mocht een pakje chocomel voor in mijn flesje. Ik heb dus een muffin op, gehaktballetjes, frietjes en chocomel. Mam zei wel dat het niet te vaak mocht maar dat het bij de Ikea wel mag, ik hoop dus maar dat we vaker gaan. Mam is zo blij dat ze altijd haar camera bij heeft, hier zit ik dus lekker te eten in de Ikea

Ik had ook nog wat centjes gekregen voor mijn verjaardag en van die centjes gingen we een kado voor mij kopen. Ik vind mijn kado zo ontzettend leuk! Mama heeft hem voor me in elkaar gezet, kijk hier is ie dan:

Een echte hobbeleland, en ik kan zelf al hobbelen en er ook zelf af stappen. Knap he van mij, maar ik ben dan ook al groot. Vinden jullie mijn eland ook mooi?

kusje van Marissa

Hoi marissa,

Wat een stoere hobbelpaard heb jij zeg, die heb ik niet!! Maar wat goed van jou dat je er al zelf op kan klimmen en kan hobbelen!! Alleen maar leuk!

Veel liefs Jesse

Hoi Jesse,

Ik kan er nog niet op klimmen hoor, daar is hij nog een beetje te hoog voor. Ik kan er alleen maar af klimmen

groetjes Marissa

Wauw, wat maak jij leuke uitstapjes met je mama en papa! En zo'n mooi hobbeleland! Ik heb lekker een mooi hobbelpaard, maar eigenlijk vind ik  er niks aan... Ik speel liever met mijn blokken. Hihihihihi!

Hai Marissa!

Wat een geweldig avontuur zeg! Je hobbelpaard is erg stoer! Volgende keer naar de ballenbak?

gr.Ing

Hoi Marissa,

Wat een gaaf hobbelpaard! Ik heb er geen een, gelukkig wel bij opa en oma, want ik vind het zo leuk. Misschien vraag ik er wel een aan Sinterklaas!

kusje Feline

Hoi,

Leuk he zo'n hobbelpaard, mijn moeder heeft laatst ook zo''n hobbelpaard voor mij gekocht bij ikea en die heeft ze ook zelf   in elkaar gezet, ze vond het niet moeilijk zei ze(hihi).
Ik zit er ook elke dag op en mijn moeder beweegd het paardje heen en weer. Als ik op het paardje wil sleep ik hem gewoon naar mijn moeder toe.

Groetjes Jesse

Hee hallo!

leuk he de IKEA!! gelukkig zit er hier ook 1 op nog geen uur afstand! Geloof dat het grootste deel van onze meubels daar vandaan komt!
En die Eland is idd erg leuk, maar wij hebben al een hobbelpaard! Alice haar papa heeft daar eerder al op gehobbeld!

Groetjes

Terug
Bovenaan