Ikke beetje siek :-(

A

Anoniem

Guest
Ikke moet heel hard hoesten. Dat doet zo'n zeer  .
Mamma ziet het aan mijn gezichtje. Ik heb ook al twee keertje mijn fles weer teruggespuugd door het hoesten.
Echt niet leuk joh...mamma zegt dat het een zeehondenhoestje is en volgens pappa kan ik wel naar Pieterburen.

Maar verder zijn ze wel lief hoor...
Mamma wil wat gaan halen om het te verzachten maar de drogist is op maandagmorgen dicht.
Dus nou moeten we tot vanmiddag wachten.

En ikke wil alleen maar slapen, slapen en....slapen...

Heee Efraim,

Wat een naar plakkerig weer ook om ziek te zijn! Nog even volhouden en dan gaat mama wat voor je halen zodat je keeltje een beetje minder zeer doet en dan ga je vanzelf minder klinken als een zeehondje.

Voorzichtig knuffeltje en veel sterkte voor mama.

KT

Het klinkt vast wel grappig, zo'n zeehondje. Maar het doet zeker ook erg pijn!
Het is al bijna middag, dan kan mama naar de drogist en ik hoop dat het dan snel over is!
Heel veel beterschap.
Dikke kus van Chloë

Oooow Wat zielig voor jou...
Ik weet hoe je je voelt hoor, ik was ook een keer heel erg ziek toen het zo warm weer was! Echt niet leuk he?!!
Je moet gewoon aan je mama heeeeel veel lekkere knuffels vragen (zijn die mama's toch gek op) en als je daarbij nog eens een drankje krijgt ben je snel weer beter hoor, dat weet ik zeker!

Xje van Luna

Laat je lekker verwennen door mama, komt het vast goed en van lekker slapen knap je ook op,
x knuffel Isis

ach jeetje, dat zal wel zeer doen, maar laat je maar lekker verwennen en knuffelen door mama, en dan hopen dat het snel weer over is,

dikke knuffel van dinand

owwww wat naar!!! en dat met dit mooie weer!!!
Poehee... je moet wel goed rinken hoor!! dat doe ik ook... en dan gaat het wel!

dikke kroel!!!  van B'Elanna

Jullie zijn wel liefffff zeg!

Mijn mamma is me heel erg aan het verwennen. Na mijn boterham (waar ik helemaal geen zin in had) Is ze druppeltjes gaan halen voor mij.
Toen ze terug kwam mocht ik in bad spelen.
Mamma had er 'Slaap zacht' van zwitsal in gedaan.
Dat is voor als je verkouden bent enzo...
Nou daar heb ik lekker een tijdje in gespeeld.

Daarna heeft mamma een flesje roosvicee gemaakt en heb ik meteen mijn druppeltjes op. Daarna was ik alweer zo moe dus nu lig ik weer te slapen.
Normaal ben ik wel tot 15.00 wakker maar dat lukte nu echt niet.

Ik krijg ook heel veel knuffels van mamma.
Hopelijk gaat het snel beter.

Dikke knuffel allemaal van Efraim

Terug
Bovenaan