Ikke nie begrijp

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik ben terug van 2 weken vakantie. Heb het echt heerlijk gehad! Lekker uitgerust, en alles even van me af gezet.

Voor de vakantie was ik al 3 weken over tijd. Ik heb de HA gebeld, die zei dat ik het nog ff aan moest kijken. Twee testen gedaan: allebei negatief.

Nu terug van vakantie nog steeds niet ongesteld. Alleen vorige week donderdag een klein beetje roze afscheiding gehad, verder niets.

Ga morgen weer bellen naar HA.

Vreemd allemaal hoor!

Hey

hmm 5 weken overtijd dat is erg lang... Hopen dat je bij de HA meer duidelijkheid krijgt!

Succes

Liefs Renate

Heb gebeld, maar omdat ze het geen spoed vinden, kan ik volgende week pas komen. Ik moet volgende week alleen weer werken, dus kan pas donderdags. Echt zo irritant!
Moet wel nog een test doen van tevoren.

Heb via internet nog een beetje info gezocht over die roze afscheiding. Zou het misschien een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn?!?!

Ben nu helemaal in de war....

Hoi Guler,

Volgens mij is de innesteling eerder maar je hebt toch wel een grote kans dat je zwanger bent denk ik.
Tenminste als je dit nog nooit eerder gehad hebt dat je zolang overtijd bent.
Toen ik zwanger was van mijn zoon had ik ook na 5 weken beetje roze afscheiding maar niet veel.
Zou als ik jou was gewoon nog een test doen die zijn echt wel betrouwbaar.

Liefs Pupke

Jeetje Guler, wat vervelend dat je nog zo lang in onzekerheid moet zitten, voor de HA is het misschien geen spoed maar voor jou wel....je wacht al zo lang!!

Ik hoop dat je, als je er nog een test tegenaan gooit dat je indd in verwachting bent! 5 weken overtijd is wel een behoorlijke tijd in verwarring.

Ik duim voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

Sterkte!! Liefs Lynn

Terug
Bovenaan