Ikke ook heel erg blij:)

Ik ben ook zwanger, denk een week of 4 heel pril, maar super gelukkig.Ik ben een moeder van 3 kinderen van 32 jaar!Angel is 8, Shannara is 6 en Jamie is 5 en hadden echt tegen elkaar gezegd na de 3de, geen kids meer,..maar toech zo 3 maanden geleden begon het toch weer te kriebelen, ik stopte het geregeld weg, maar het gevoel hoopte op,...uiteindelijk heb ik me geuit tegenover mn man, die zijn eerste reactie was:NEE!!!na veel gepraat hoe ik mezelf erover voelde en dat hij mij ook wel begreep, maar hij heel nucter is en alles op een rijtje wil zetten, heeft ie uiteindelijk toch ja gezegd en heb ik sinds januari de spiraal laten verwijjderen!Nu 1,5 maand verder ben ik gewoon zwanger!!!!!Ik kan het niet geloven, zo blij ben ik, ik heb tig zwangerschapstesten gedaan in die korte tijd, en nog,...maar vanmiddag toch een clear blue test gedaan.Heel bang dat ie toch negatief uit zou vallen, omdat deze bekend staan niet gevopelig te zijn....Toch wilde ik van die onzekerheid af en heb ik het gedaan en weer een streep!!!Ben dolgelukkig!!!!Nu hopen dat het allemaal goed zal gaan!!!!!
 
Nee niet misselijk, alleen vandaag heel duizelig geweest, weet ook niet hoe het komt, heb me toch weinig ingespannen vandaag....Ben volop aan het genietn, kan niet wachten totdat ik naar de verloskundige mag, eerst ff naar de dokter dinsdag en dan ben ik van plan o de verloskundige te bellen,...echt weer super spannend!!!!!!!!
 
fijn dat je niet zoveel misselijk bent, maar veel duizelig vind ik wel erger dan ben ik liever misselijk daar heb ik namelijk nogal last van ik ging bijvoorbeeld vanavond een ijsje eten, had ik erg zin in, maar na 1 hap genomen te hebben werd ik heel misselijk.....
 
Terug
Bovenaan