Ikke weer

Hoi,

Hoi Ank, Hoe zit het nu met jou?
Bij mij nog altijd niks te bespeuren.
Begin t al een beetje gewoon te worden. Ik wacht nu nog een weekje alvorens een test te doen. Is het dan nog negatief dan denk ik dat ik toch es bij mijn ha binnenspring, ben dan toch al 15 dagen overtijd. Er moet dan toch wel iets loos zijn, of zou dat normaal izjn dat de eerste cyclus zo normaal is en de tweede zoveel verschilt?
In ieder geval, laat nog eens iets van je horen, heb je precies al ff niet meer gelezen.

Liefs,
Bea

Hoi Bea,

Ik wil je natuurlijk niet de moed in je schoenen laten zakken, maar ik had de eerste 7 maanden nadat ik met de pil was gestopt een hele regelmatige cyclus. Pas de afgelopen 2 maanden wordt mijn cyclus enorm onregelmatig. De laatste keer was ik zelfs 3 weken over tijd! Na drie negatieve testen werd ik toen toch ongesteld. Mijn ha vertelde dat dat heel normaal was. De een heeft helemaal geen last van stoppen met de pil en bij andere kan dat wel anderhalf jaar duren. Dat het je tweede maand is, is dus eigenlijk nog snel.

Aan de andere kant kan het bij jou net zo goed raak zijn hoor!

Succes!

Ook ik heb dan misschien niet zo'n positief verhaal voor je. De eerste keer na de pil ongi was 'normaal' zon week of 4 a 5. De 2e keer al iets langer, ongeveer 5 a 6 weken. Maar daarna duurde het lang voor het de 3e keer kwam, tegen de 7 weken aan en nu ben ik 9 weken verder en moet nog voor de 4e keer ongesteld te worden en is er nog steeds niks.

Ik ben dus inmiddels 7 maanden gestopt met de pil en pas 3 keer ongesteld geworden waarvan 3 keer in de eerste 3 maanden......

Sorry maar het kan dus nog wel ff ellende blijven ook bij jou, ik hoop het niet maar hou er rekening mee dat het kan.

Succes :)

Terug
Bovenaan