ikke231

Hallo,  

Aangezien jij ook een geweldige smaak heb voor jongensnamen, wilde ik jouw wat vragen.
Ik hoopte dat jij nog leuke jongens namen weet en dat met mij wil delen. Ik weet dat je waarschijnlijk zelf ook druk bent met zoeken, maar toch??

We zijn wel uit een meisjes naam, maar voor ons is een jongensnaam echt heeeeeel moeilijk. Heb jij nog leuke ideeen??

Groetjes

Hallo,

Ik denk niet dat iemand die mij kent hier meeleest dus kan ik onze jongensnaam best wel verklappen. Als het nu een jongetje wordt, dan wordt het ... Elias. Ik vind de naam Luca heel mooi, maar mijn man niet. Voor het effectief Noah werd was er eerst al Lander en Jarne gepasseerd maar we zijn dan toch overgeschakeld op Noah. Ik hoop dat ik je kon helpen, veel succes met zoeken! Als ik nog leuke namen ontdek laat ik het je weten want bij ons staat het al vast.

groetjes,
Els

Hallo,

Nou dat geloof je niet, maar wij vonden bij de eerste Luca ook heel mooi!!! Wij wisten bij 8 weken zwangerschap al dat het Noah zou worden bij een jongentje. Maar wij vonden Luca ook heel mooi!!! Ik heb echt heel erg getwijfeld, maar een concurent van ons ( wij hebben een eigen zaak) die had een zoontje die luca heette, dus mijn man wil dat echt niet! Echt jammer, anders had ik dat nu ook gewild.

Maar ik vind Elias ook echt heeeeeel mooi! Heel apart! Wil je starks wel weten wat het word. Ben je ook al uit een meisjes naam??
Hoe gaat verder je zwangerschap??

Groetjes

Hallo,

Bij Noah wisten wij vooraf niet wat het zou worden maar we hadden 2 jongens en 2 meisjesnamen. Vandaar dat we nu al onze namen hebben. Onze meisjesnamen zijn heel apart en die zal je dan waarschijnlijk minder graag horen. We willen alweer niet weten wat het wordt en het wordt dus nog 25 weken afwachten of misschien nog iets langer zoals bij Noah. Ik heb sterk het gevoel dat het dit keer een meisje wordt, wie weet? Pas in december zullen we het zien hé. Willen jullie op voorhand weten wat het wordt? Wanneer moet je eigenlijk bevallen want daarin ben ik niet zo goed mee? Als je de naam Elias mooi vindt, dan mag je die gerust kiezen, er zijn ook tal van varianten op zoals Ilya, Ilias, Eli, Elis, Elia, Elijah enzoverder, misschien lijkt een van die afgeleiden jou ook nog wat.

Veel succes met zoeken,
Els

Terug
Bovenaan