IKKUHH OOK ZWANGER JOEPIEEEEEEEEEE

Ik begin het nu echt te geloven en het voelt goed allemaal, niet die erge buikpijn als de vorige keer,....voel me al wel zwanger, pijnlijke borsten, emotioneel....Ik was heel erg onzeker na de miskraam van vorige maand!Maar nu ik dus ziet dat de testen steeds donkerder en beter worden,...ga ik er zachies aan in geloven!!!Vanochtend ghad ik dus nog een test gedaan en die was positief, maar was nog steeds aan het twijfelen, het testlijntje was wel dikker dan 2 dagen geleden, maar hij leek niet donkerder,...dus kreeg alweer haast een hartverzakking!Na mate de dag werd ie toch donkerder, wel raar!Toch nog een test gedaan vanmiddag ditkeer van kruidvat en er verscheen een goeie dikke kruis!!!!!
Hebben jullie dat nou ook gehad,...ik heb nog steeds de digitale liggen, maar ik durf niet,...ik denk dat ik die maandag ga doen,..als ik het kan volhouden hahaahha!!
Dikke kus Nance

Lieve Nance,

Nogmaals gefeliciteerd! Wat een geluk he?! :) :)
Joepie!! Begrijp je onzekerheid....bij elk krampje denk ik....oh god, als het maar goed gaat maar dat schijnt heel 'normaal' te zijn! Dus proberen lekker te genieten en je niet teveel zorgen te maken.

Ik had overigens 4 postieve kruidvat testen en op de dag van m'n nod een hele positieve digitale van ClearBlue, gewoon doen! Je bent echt ZWANGER!!

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan