ikookikookikook!!!!

haihai, ik ben nancy en ben al vanaf januari 2012 bezig om nog een keer zwanger te worden, ik heb 2 miskramen achter elkaar gehad en nou mag ik dan eindelijk weer een positieve test in mn handen hebben!!!!Ben zo enorm blij, kan het haast niet geloven!!!!!!!!!!!

5 maart, ga er maar gewopon vanuit dat de eerdere testen de ovulatie hebben aangegeven,...wel heel erg bizar.De test gaf 1-2 weken aan, dus dat zou kunnen!Als het goed is en alles loopt zoals ik hoop ben ik 5 maart uitgerekend!!!!!
Liefs nance

meis wat fijn zeg

ga je ook een vroege echo vragen ivm miskraam of wacht jij gewoon af, ik mag namelijk 9 juli al gaan spieken

veel liefs

Ik wil het eigenl;ijk het liefst gewoon afwachten..we gaan nl. over 2,5 week op vakantie voor een week, wil daarna eigenlijk een afspraak plannen.
Spannend zeg!!!Ik ben benieuwd en ik blijf ook op fecr.mammaclub spieken hoor:)Dikke kus

Whaaa, Nancy, wat gaaf!!!!!!!!
Oh meis dit is je zo gegund!
Lekker genieten van je vakantie en zou leuk zijn als je daarna even kon spieken.

Liefs, Peet. (dec. mama)

Gefeliciteerd...ik dacht al dat het nooit lang kon duren voordat er iemand bij zou komen.
Ik ben volgens mijn berekeningen rond 2 maart uitgerekend, dus zo goed als gelijk op. bij mij is t de tweede, heb al n lief meisje thuis rondlopen. erg lruk en volop genieten.

Terug
Bovenaan