@ Ilja: de OPR...to be continued....

Hiya Ilja,

Inmiddels hebben al mijn forumvriendjes zich bij de O.P.R. (ondergrondse peuter rebellen) aangesloten.  Wij moesten wachten op nadere instructies...

Hoewel  ik af en toe telepatisch contact  heb met deze vereniging  heb ik  nog geen officiele nadere instructies gehad en wacht hier met smart op!

Groetjes,
Nee!-nee!-nee!-Julian zv Ellen

Hey Julian...Max hier!

Sorry was zelf ook druk bezig met de grondbeginselen van de OPR. Het "Nee" zeggen hebben alle leden nu wel onder de knie neem ik aan. Als volgende stap heb ik op mij genomen.....creatief met ballpointpen. Dit heeft vooral het gewenste resultaat als vernoemde pen gebruikt wordt in combinatie met een pas geschilderde muur en/of bepaalde onderdelen in mijn mama's auto.

Dus ik zou zeggen geachte OPR leden, leef je uit, wees creatief en extra punten voor de durfals onder ons ledenbestand die met een permanent marker aan de slag gaan (liefst zwart, maar andere kleuren ook toegestaan)

Hou vol, wees sterk en gooi er af en toe een driftbui tegenaan.

Groet, Maximus

Yo, Max!

Die driftbuien zijn niet zo moeilijk, die gooi ik er nog wel eens in. Het liefst tamelijk onverwacht, voor het leukste effect.

Maar die stiften....Nah...mijn moeder heeft ze heel hoog in de kast gelegd, en daar kan ik dus niet bij. Soms laat mijn papa wel eens een pen slingeren, maar mijn mama heeft 'm dan toch net eerder onderschept.
Bovendien vraag ik me af of de structuurwanden die wij hebben wel fijn kleuren. Ik denk het niet. En de bank is zwart, dus dat valt niet echt op als ik daarop teken.
Af en toe legt mama een heel groot wit vel op tafel met een paar potjes verf. Ik ga dan heel braaf verven en tegen de tijd dat alle verf uit de potjes op het grote vel ligt dan ga ik een paar keer met mijn vlakke hand er op slaan. Dat geeft ook een leuk effect, maar je moet het wel snel doen, want voor je het weet sta je alweer bij de kraan om je handen te wassen.

En wat mijn mama ook niet grappig vindt is dat ik van haar kleding met v-hals een
V-hals maak; gewoon lekker aan trekken. Als ik dat in de supermarkt doe (als ik uit het karretje wil bijv.) dan wordt ze nog veel bozer dan thuis. hahaha!

Leuk he, om 2 jaar te zijn!

Hi5 Julian

Terug
Bovenaan