Ilja voor een meisje wat vinden jullie ervan?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Als het goed is ben ik zwanger van een meid.
Wij zouden haar graag Ilja noemen, wat vinden jullie van deze naam?

Groeten Marianke

Hallo,

Wat toevallig mijn (stief)dochter de dochter van mijn man heet ook zo,alleen is deze meid al wat ouder(13 jaar)maar het is een hele aparte naam als tweede naam heeft ze Parpha die is nog aparter.

Veel succes met het uitzoeken van de naam,ik weet zelf sinds begin maart dat ik in augustus een zoontje krijg hartstikke leuk vind ik dat...

Groetjes Bernice(18w+2d zwanger,augustus forum)

Erg leuk! Had ik ook op mijn lijstje staan, maar het is Chloë geworden.
Maar het gaat er om wat jullie er van vinden.
Groetjes Sil

Hallo,

sorrie dat ik het zeg maar ik vind het echt een jongensnaam. Smaken verschillen..

gr elmira.

Ik moet me denk ik bij elmira aansluiten. Hoewel ik de naam zelf erg mooi vind, maar voor mij is het echt een jongensnaam. Zelf ben ik van Russische afkomst en daar worden alleen jongentjes met die naam gedoopt!
groetjes, Ajg

hoi
nou, ik denk dat ik me ook eerder die naam bij een jongetje kan voorstellen dan bij een meisje.
Maar dat krijg je toch, wij geven onze mening, maar die zullen niet altijd overeenkomen met wat je zelf dacht te horen te krijgen.
uiteindelijk past de naam van het kindje altijd. Toch raar, iedereen went eraan, en je kunt je als je volwassen bent niet voorstellen dat je bijvoorbeeld kristel zou heten als je karen noemt. Snap je me een beetje. hihi
groetjes
belgske

Ik vind het een leuke naam! Enne...jongensnaam?? Ik ken twee meiden die ook Ilja heten!
Succes! X Bloem

Terug
Bovenaan