Goeiemorgen dames!
Haha Kirsten nou moet ik om jou lachen hoor

waarom zou ik boos worden om jouw reactie? Ik bedoel als ik geen reactie blief op de dingen die ik schrijf....dan moet ik ze niet schrijven toch?!
En ik ben zelf ook een nieuwsgierig aagje, 't is toch een beetje voyeurisme om in de relatieve veiligheid van je computer mee te lezen over het leven van anderen.
Oke ff zien wat je eerste vraag ook alweer was..haha ben het nou al vergeten...he 't is hier half acht 's ochtends en ik heb nog maar een kop koffie op!
Oh ja, nou heb mijn man (die amerikaan is) in Nederland ontmoet. Hij was daar al een paar keer geweest omdat ie hier, in de VS op de kunstacademie zat en dan maken ze reisjes naar Nederland, Belgie, Frankrijk etc. Hij had contact met een aantal Nederlanders via het internet en ik was er daar een van.Uiteindelijk hebben een aantal mensen van die internet chatroom een meeting georganiseerd en hij besloot ook te komen. Dus daar hebben we elkaar ontmoet en na ongeveer anderhalf jaar heen en weer vliegen heeft ie me op JFK vliegveld ten huwelijk gevraag toen ik net het vliegtuig uit kwam stappen. Inmiddels woon ik hier alweer 6 jaar.
Mijn zus en ik zijn opgevoed door mijn pleegouders (nooit officieel geadopteerd maar komt op hetzelfde neer) Mijn biologische ouders waren alletwee ook heel jong toen ze ons kregen en hun relatie was niet bestand tegen twee kindjes. mijn biologische moeder volgde haar eigen pad en mijn zus en ik bleven bij onze biologische vader. Maar hij had echt geen idee wat te doen met twee kleine meiden...hij was (en is haha) een hippie en wij woonde altijd in allerlei kraakpanden (wat overigens heel stoer is als je klein bent, haha wij hebben in een brandweerkazerne gewoond, cool!) Maar goed hij had geen kaas gegeten van kinderen opvoeden, en in zijn ogen zouden wij beter af zijn in een ander gezin. Ik heb nu trouwens wel heel goed contact met mijn biologische vader en hij vindt het geweldig dat ie opa mag zijn.
Heb het overigens altijd als leuk ervaren om een jonge moeder te hebben. ik realizeerde me niet dat ze zo jong was toen ik zelf kleiner was, maar later op school was het stiekem wel een beetje gaaf als je klasgenoten tegen je zeiden "he, zag je moeder gisteren nog bij dit of dat concert"
Haha pff zie ineens dat ik al een uur bezig ben met antwoorden, max moest tussendoor nog ff hallo zwaaien naar de vuilnismannen, heb hem twee keer uit de kattenbak moeten vissen en hij wilde ook nog ff met z'n tweetjes een liedje zingen..vandaar.
Oh en Susan, ik heb nooit in Bilthoven gewoon, ben geboren en getogen Utrechter. mijn ouders zijn naar Bilthoven verhuisd toen alle kids het huis uit waren. Maar ik heb wel op de allerleukste school in Nederland gezeten, de Kees Boeke school in Bilthoven! Heb daar ongeveer 17 jaar doorgebracht dus ken Bilthoven best goed..
Nah voordat dit een hele aflevering van "Bij Mies op de bank" wordt (ja ja kinders ben oud genoeg om mij dat tv programma te herinneren haha) dat was het wel zo'n beetje geloof ik.
Ajuus, ilja