ilona en eveline

willen jullie eens onder dit topic allebei een foto van de meisjes plaatsen?
ik heb steeds het idee dat laura en esther veel op elkaar lijken.misschien is het helemaal niet zo,maar dat zie ik dan pas als ik ze naast elkaar zie.
tanks!!!
groetjes kari

Hoi Kari,

Bij de topic van Iona van een half jaar heb ik gisteren ook foto's geplaatst. Ik heb er niet zoveel op Hyves... Maar ik geloof dat Laura's papa deze foto wel vond lijken:

Groetjes,

Eveline

ja,ik vind ze wel lijken.jullie niet?al is een foto erg bedriegelijk,want in t echt krijg je meteen een heel ander beeld van ze.
het zijn in ieder geval allebei echte meisjes.
zijn er toch nog wel eens mensen die vragen:wat is het??

Net bij de kinderarts in de wachtkamer vroeg iemand me het nog. Waarop alle andere ouders riepen Dat zie je toch, das een meisje! (In het duits dan, in het Nederlands zou wel heel toevallig zijn .)

Groetjes Ilona

Hahahaha, dan trekken we ze dezelfde kleertjes aan en dan mogen jullie raden wie bij wie hoort! Even zien of jullie Ilona en mij wel uit elkaar kunnen houden...  (Tipje: die met het opgeblazen zwangere hoofd en de dikke kont ben ik...)

jaja,haha.nou voor zover ik het kan beoordelen is esther wat bleker dan laura(maarja,die woont dan ook niet op een schip.en als ik me niet vergis is esther een paar maten groter.die weegt ook al 8 kilo toch?

Terug
Bovenaan