ilone75

A

Anoniem

Guest
had je verhaal gelezen bij de intocht van de sint!
wat grappig ik lees dat je ook uit soest komt...
waar ongeveer woon je in soest?
ik in overhees.

groetjes chantal

Hoi hoi,

Grappig ja , zag net je foto van Mick, maar ik herken hem niet...
Ik woon in de boerenstreek...

Kan ik je gelijk ff waarschuwen want ze zijn bij de DiLassostraat aan het controleren..snik.. heb net een boete van 5 km te hard!!!

Linda had het gisteren ook al gevraagd (zie topic van kezfan:  @ilone75), maar ik wist helemaal niet dat jij ook uit Soest komt! Toch een klein wereldje he!!!

gr. Ilone

hoi hoi
wat grappig he!

ik wist ook niet dat je uit soest kwam...
ik woon op de di lasso! ze staan er heel vaak en ook wel is nu in een auto dat ze aan het flitsen zijn!! dus kijk uit (dat deden ze afgelopen maandag bijna recht voor mijn deur)

ik ken jou denk ik ook niet,werk je in soest?
ik heb nu helemaal huismama maar heb altijd bij mac denim gewerkt.

x

In de Boerenstreek staan ze ook vaak te controleren, dus eigelijk houd ik er altijd wel rekening mee. Maar ik wilde net de bus ff inhalen (bus stond stil) tja en dan geef je een beetje gas bij...reed geloof ik 38 ipv 30.......

Maar ik werk ook in Soest, dus heerlijk op het fietsje naar het werk... Ben secretaresse bij een klein productiebedrijf. 3 keer in de week..bevalt me prima zo...

En hoe bevalt het jou om thuismama zijn...Lijkt me ook wel wat..

gr. Ilone

balen zeg! ik heb het ook een keer gehad toen was mick nog een baby en hij was aan het huilen had vieze broek en honger dus ook 5 km te hard en gepakt..(dus voor die man de bekeuring had geschreven was mick helemaal aant krijsen!)

ik vind het wel heerlijk om thuis te zijn,soms zou ik ook wel een dagje willen werken maar tot nu toe kies ik lekker op thuis te blijven.
je kindje gaat naar het kdv toch,welke?
mijn vriendinnetje werkt een paar deuren verder (ben even de naam kwijt,van het kdv)

wel grappig dat er iemad een paar kilometer verderop woont!

Heet jouw vriendinnetje toevallig Inge???????

Jennifer zit op K'nijntje!!

Nee.
Mijn vriendin werkt ook op het kdv bij ons in de straat.
Maar ik weet wel waar die van Jennifer zit.

Ohh je bedoelt Mickey's.. Ik dacht dat je vriendin een paar deuren verder zat... en Inge woont ook op Dilasso en werkt op een kdv.....dus vandaar.... hihi..

Terug
Bovenaan