Ilse 76..........het kan erger!

A

Anoniem

Guest
Ik zag dit nieuwsbericht en moest meteen aan jou denken.............

Man heeft maden in zijn hoofd

25 juli 2007, 07:00  

CARBONDALE (ANP) - Een  Amerikaan is op een wel heel onsmakelijke wijze verrast toen hij ontdekte dat een plek op zijn hoofdhuid geen muggenbeet was, maar dat hij onderhuids levende vliegenlarven had. Dat meldde het Britse Skynews woensdag op zijn website.
Aaron Dallas  uit Colorado zocht medische hulp toen de plek boven op zijn hoofd verscheen na een vakantie in Latijns-Amerika. Pas toen bultachtige plek begon te bewegen kwamen de artsen erachter dat Dallas vijf maden in hoofd had.
,,Als ik mijn hand op mijn hoofd legde, voelde ik wel iets bewegen'', aldus Dallas. ,,Maar ik dacht dat het gewoon de bloedsomloop was. Ik dacht dat ik gek aan het worden was''. De ongenode gasten zijn operatief verwijderd.

Bah, ik krijg echt kippevel als ik het lees.
Gatver..............de rillingen lopen over mijn rug.

Aaaaaaarghhhhhh wat smerig.
Ik ben mijzelf nu gelijk aan het onderzoeken op bobbels hahahahaha
(grapje)

Dat is echt ranzig!!!!
Je zal het maar hebben.

Liefs Ilse

jasses!!

oh dan raak je toch helemaal paranoia van alle beestjes...

Hoe goor!!!.. ga hier pikant over m'n nek!! hahaha..

Als ik dat bij mezelf had ontdek had ik uit gekkigheid geloof ik zelf het mes er in gezet om het open te maken!!

Krijg er gewoon jeuk van haha..

Esmé mv Kay

Gatverdamme. wat een smerig bericht. Je moet er toch niet aan denken. Tja, wij hebben wel eens een konijn gehad met een kapotte achterkant waar de maden uit kropen, maar ja, dat is een konijn. Brrrrr.

Groetjes Fonske.

aahh bah

Direct maar even voelen of ik geen bulten heb (haha)
Liefs sandra

Maar dat is een konijn??? Fonske toch haha..
Is dat niet zielig dan??

Arm beesie... Had ie zo maar ineens aarsmaden,..

Terug
Bovenaan