ilse blaast haar eten uit haar mondje

sind twee weken krijgt ilse potjes fruit en groente, van ieders een halve.
dat ging goed, tot drie dagen geleden. als ze een hapje krijgt duwd ze het met de tong er weer uit of ze blaast het er uit.
ik heb het al op andere tijden geprobeert maar ze wil gewoon niet. ik heb vandaag ook eens geprobeert om haar melk te geven met een lepeltje, dat maakt ook niet uit.
iemand tips.

ze is 5 maand en zo is haar schema.
8.00 flesje
10.00 fruit
12.00 flesje
15.00 flesje
17.00 groente
20.00 flesje

gr henny
 
Hoi!

Dat is gewoon spelen en iets nieuws ontdekken.   Of gewoon tijdelijk even geen zin. Heb dit ook met mijn zoontje meegemaakt. Na 2 á 3 weken was het ineens over. Gewoon voldhouden en blijven aanbieden.

Groeten Titiana
 
hallo

Mijn zoontje (11+maand) doet het al wat langer dat blazen. In het begin om mee te experimenteren, nu lijkt het steeds meer erop dat ie zo aangeeft dat ie even genoeg heeft gehad. Ik stop dan even met voeden...maak de omgeving schoon (want spelen met je uitgespuugde eten is bijna het mooiste wat er is ;--) en probeer het gewoon een paar minuten later weer. Vaak wil ie wel weer verder eten. En als ie zijn warm eten niet wil verder wil opeten dan gaat yoghurt er altijd nog in (dan krijgt ie gewoon een iets grotere portie)

Succes
Kim
 
Terug
Bovenaan