Ilse naar CB...ze loopt voor op schema!!!

A

Anoniem

Guest
Ja de topic zegt het al, we zijn gisteren naar het CB geweest.
Ilse (9 maanden) weegt 8420 gram (gemiddelde)  en is 72 cm lang (net boven gemiddelde).

Met haar ontwikkleing zit het ook snor. Ze kan al dingen die ze pas met 11 maanden hoeft te kunnen. Zoals van zit naar staan, optrekken in bed en box, rondjes open rond de tafel en aan twee vingers lopen. Ook kletst ze ons de oren van de kop.
De CB-arts schrok ervan dat Ilse zowat meteen ging lopen toen ze haar neerzette, hihi

Tja, wel makkelijk als het zo goed gaat.
Jullie hebben waarschijnlijk niks aan deze info, maar ik wilde het gewoon even van delen dat het super goed gaat met Ilse!!! Toch bedankt voor het lezen...

Groetjes een gelukkige en trotse mama van Ilse

Haha nee we 'hebben' niet echt iets aan het lezen van dit stukje maar dat geeft toch niks! Ik snap best dat je mega super trots bent op je kleine (grote) dame!!!!!!!!
Leuk hoor!!!

Groetjes Kirsten mv Tyche

Geniet er van dat het allemaal zo lekker gaat.
En lekker trots zijn, hoor!

Hey haha dus Ilse is ook zo`n snelle....

Onze Yoëll is ook zo`n snelle en iedereen (CB en kinderarts ziekenhuis) kijken hun ogen uit...ze denken dat Yoëll al ruim een jaar is geweest zo gedraagt ie zich...

Hij was bijna 9 maand toen ie los begon te lopen en hij doet nu echt dingen die kinderen van anderhalf pas doen...zoals echt naar iets toe lopen en wijzen wat ie bedoeld...met de buurtkinderen mee proberen te rennen enzow....Hij danst er al aardig op los als ie muziek hoort hahaha zo lief en leuk...maar soms gaat het me wel allemaal een beetje te snel hoor...vooral om dat ze nog nergens wat van begrijpen als iets niet mag of kan....moet de hele dag achter hem aanvangen hoor....anders sloopt ie me het hele huis of stopt z`n mond vol met viezigheid...

Meneer kan ook al trap lopen en daar was ik dus niet op verdacht...dus is hij van de trap gevallen...niets ernstigs maar wel erge schrik....nu loop ik samen met hem de trap op en hij komt tot de 7e trede en dan is ie moe....

Nou weer een heel verhaal...

Veel suc6 met je snellertje

Liefs Denise

Terug
Bovenaan