Ilya, inpakken en wegwezen?

A

Anoniem

Guest
Het begint erop te lijken he? Nog 2 dagen en dan zit je in de plane naar het land van Sinterklaas (tenminste, daar waar hij zijn verjaardag placht te vieren)!!!

Vast veel voorpret en weinig inpakstress gewenst, een goede vlucht natuurlijk, een warm onthaal in NL en tot ziens volgende week!!!!!

Groetjes
Susan

Nou daar sluit ik me helemaal bij aan! Een hele goede reis!!

Groetjes van Cissy en Fabio

Een hele goede reis en veel plezier strakkies in ons kikkerlandje!!
Liefs Kitty en Tess

Hey Ilja!

een fijne vlucht gewenst en een supertijd in NL!
Jammer dat ik er niet ben op de forumdag, heeeeel veel plezier gewenst met al die kakelende dames hahahahahaha

groetjes Jenneke

HIya mommas!

Niet 2...1 dag nog! Ik vertrek hier morgen al, maar kom 1 december aan...rare tijdsverschil.
"t is hier inmiddels net een wasserette, want uiteraard is alles wat we mee willen niet schoon.
Heb mijn koffer al 2x gepakt, en Max heeft 'm ook alweer 2x uitgepakt. Pfff leuk alles zo dubbel doen :)
Oke, ik zal ook ff mijn telefoonnr. posten, je weet maar nooit wie d'r bellen wil. 526-376-0483. plus de land code voor d US, weet ff niet wat dat is.
Voor Esmee...het kostuum van mijn buurvrouw is wat groot, dus ik breng ze gewoon alletwee, dan kan jij kiezen.
Voor Susan...ik mail je vanuit mijn vaders huis wel ff voor een bakkie op de 6e
Voor Marieke...ik bel je zsm om af te spreken qua ophalen op station Houten.
Voor Nanda....alvast een hele fijne verjaardag!!!!!!!!!!!
En uiteraard voor iedereen die ik ga zien, ik kan niet wachten meidn!

Tot snel, ilja

ja hoor heb mijn eigen telefoon nr verkeerd gedaan!

het is 516 376 0483

Alvast bedankt!!
Ik hoop dat ik vrijdag kan komen als het hier een beetje op schiet met de werkende mannetjes..

Leuk je eens in het "eggie" te zien!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan