Im Back

HEE HALLO ALLEMAAL!!!

Daar ben ik weer, terug uit Bella Italia en lekker bruin.. maar daar had ik niet zover voor te hoeven gaan, wat is het hier lekker weer zeg! Ik doe vandaag alleen het hoog nodige zoals wassen en koffers uitpakken want daarna ga ik lekker met een ijsthee in de tuin zitten, genieten van de zon en mijn kleurtje bijhouden!

SUUS... Ik hoop dat je dit nog leest, ik begrijp heel goed dat je het wat rustiger aan doet, maar ik wil wel dat je weet dat ik je zal missen!! Heb aan je gedacht op vakantie!

De rode rode duivels hebben me ook in Italy weten te vinden en... waar ik al bang voor was gaat nu toch echt gebeuren.. Donderdag moet ik om 8 uur in het ziekenhuis zijn voor de kijkoperatie! Jeetje 't wordt nu wel eng hoor.. Denk dat ik donderdag wel weer op een redelijke tijd thuis zal zijn, maar ben wel bang dat ik er een paar dagen last van zal hebben.. misschien ook niet, maar als ik er van uitga van wel kan het alleen maar meevallen toch!

Ik heb net een heel eind terug zitten lezen en ben errug geschrokken van wat ik allemaal onder ogen kreeg.. Ik hoop echt met heel mijn hart dat er geen trieste figuren meer langs komen op dit forum, want deze persoon heeft absoluut niet in de gaten hoeveel pijn mensen hiervan kunnen hebben!!!

Ik hoop dat er ondanks de hitte, toch mensen zijn die hier vandaag ff langswippen, want ik ben blij dat ik weer achter mijn schermpje zit en met jullie kan beppen..

Heel veel liefs, Lill

Hee Lill,
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad op vakantie.
Nu dus een kijkoperatie!
Ik heb hem gehad en je bent de hele dag zoet. Ik mocht om 5 uur naar huis. Gaat er iemand met je mee die je kan rijden?
Ik ben 2 weken thuid gebleven omdat je de eerste dagen wat beurs bent en ik last had van de narcose. Lekker de tijd nemen dus en niet meteen er vol tegenaan.
Succes!
Liefs Inge

Hoi Inge,

Ik heb al heel wat info opgezocht over de kijkoperatie, en ik weet dat ik er niet tegenop hof te zien maar dat doe je toch he.. Met die warmte is het ook niet echt een pretje. Mijn man brengt me weg en mijn moeder haalt me op, die is zo zorgzaam.. fijn hoor!!

Heb deze week nog vakantie, dus dat komt goed uit. Volgende week weer werken en dan kijk ik wel hoe het gaat.
Mijn collegaatjes weten ervan en die hebben er veel begrip voor. Ik krijg ook veel steun van hen. Dus daar hoef ik me ook al geen zorgen over te maken.

Fijn dat je even reageerde. Liefs Lill.

he lill,
leuk dat je er weer bent.
da's snel zeg, donderdag kijkoperatie. nou, kan je je niet zo lang er zorgen over maken....ik heb t ook gehad en had minder tijd nodig om bij te komen, maar dat voel je vanzelf! laat je daarna maar lekker vertroetelen dat heb je wel nodig.
wat mij toen opviel, maar misschien heb ik dat al geschreven was dat de verplegers veel tijd voor me namen maar er kwam niemand van de narcose langs...dat zou je wel kunnen vragen want ik ben later echt geopereerd en toen gebeurde dat wel en dat was veel fijner! vond ik dan he...t is niet dat t perse nodig is... ook vond ik t fijn om mijn vriend bij de uitslag te hebben en dat was ook iets dat we echt moesten vragen! nou ik wens je veel sterkte en een goeie uitslag! liefs, lis

Terug
Bovenaan