@immke

Hey:) het rommelt bij mij de laatste 2 weken elke keer een dag wel en dan een paar dagen helemaal niet..van mij mag het wel komen mijn geduld raakt een beetje op haha. omdat het vandaag wel weer rustig is gaan we vanavond gewoon naar een feestje, heerlijk er even uit!
Ik heb af en toe harde buiken en krampen alsof ik ongesteld ben.. heb jij dat ook?

ja snap wat je bedoelt idd soms denk ik dat het gaat beginnen maar het houdt dan na een poos ook weer op.ook van mij mag hij wel komen.ik heb ook krampen en steken die ik vergelijk met miltsteken.
(als je zeg maar hebt hardgelopen die steken die je dan kunt krijgen in je zij) die heb ik vaak in mijn vagina zeg maar.maar volgens mijn vk moet het dus alleen nog doorzetten dit zijn wel de beginselen.
ja bij mij tot nu toe ook wat rustiger ben lekker in de tuin bezig hier schijn t lekker het zonnetje.
veel plezier vanavond.
weet niet of jij die steken ook herkend?

Ja ik heb die klachten ook wel. Krampen in mijn buik en af en toe steken, maar dat is maar heel soms. Ook inderdaad in mijn vagina (of nou ja dat denk ik dan omdat het wel van binnen zit snap je).
Mijn gevoel is ook soms heel anders, kan een dag heel vrolijk en opgewekt zijn en de andere dag heel traag en loom en emotioneel.
Ik dacht toe straks tijdens het auto wassen ook ineens auw.. wat is dat.. een steek in mijn buik.. het zou toch niet begonnen zijn. Maar verder weer helemaal nergens last van en de kleine is goed actief.
Neem voor de zekerheid vanavond wel de tas en maxicosi mee.. het is feestje is een uurjte hier vandaan maar wel in Duitsland.. mocht er iets gebeuren wil ik zo snel mogelijk terug naar Nederland! haha
Geniet nog even van het zonnetje!

veel plezier en hopelijk heb je ervan genoten.
ja idd wel handig om de spullen mee te nemen.
wij doen nog weleens boodschappen in duitsland maar ik durf niet meer ben ook bang dat het gebeurt en zit ik daar hahhahha.maar ik zit ook ongeveer een 3 kwartier uurtje bij mijn vk en ziekenhuis vandaan.
Ik weet niet waar jij woont?
wie weet wonen we wel bij elkaar in de buurt hahhahha.

Ik heb het heel gezellig gehad gister en ben vandaag dus helemaal kapot! maar dat had ik er wel voor over. gister niets gebeurd vandaag veel kramp en harde buiken en ga nu dus even lekker op bed liggen. ik woon in haaksbergen,mijn vk zit hier 10 min fietsen vandaan en ziekenhuis in enschede is 20 minuutjes. ik hoop wel thuis te bevallen.

Terug
Bovenaan