Importa

Omdat mijn zoontje erg slecht poept heb ik van de huisarts nu importal gekregen (na van alles te hebben geprobeerd) we zijn nu pas 4 dagen bezig en echt schot zit er natuurlijk nog niet in de zaak.

Heeft iemand ervaring met importal en heeft dit gewerkt?
 
Ik heb geen ervaringen met Importal. Maar een vraagje. Heb je wel eens Friso Comfort geprobeerd? Mijn zoontje poepte namelijk helemaal niet in het begin. Toen ik overstapte op Comfort ging het veel beter. Hij is inmiddels 4 1/2 maand en ik gebruik het nu 4 maanden. Werkt perfect bij mij.
 
Tja ik geef volledige borstvoeding dus dat is (nog) geen optie.Wellicht wel goed om te overwegen als ik over ga op kv. Zal alvast eens kijken bij de drogist.

Dank je voor je reactie.

 
Ik heb een vraagje zelf over dit onderwerp. Wordt dit gegeven omdat hij last heeft van harde ontlasting of denken ze aan opstopping. Ik geef mijn zoontje, op recept van de dokter, lactulose en dat is net even te heftig. Ik vroeg me dus af of dit een soortgelijk medicijn zou kunnen zijn. En misschien is dat dan minder heftig dan Lactulose. Nu spuit het zijn kont uit als ik zelf de dosis niet een beetje aanpas.
 

Ik heb geen ervaring met Importal,maar mijn dochter poept ong.maar 1 tot 2 keer per week bij mij ligt dat aan het feit dat ze borstvoeding krijgt en dan schijnt dat wel vaker voor te komen ,bij de fles kan ik je het zelfde advies geven als Meta ,bij mijn andere dochter hielp Friso Comfort ook perfekt,ik hoop dat je hier wat aan hebt,succes.

groetjes van Agnes
 
Terug
Bovenaan