In 1 keer raak!

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik ben eind april gestopt met de pil en ben nu zwanger.
Ik had nooit verwacht dat het zo snel kon gaan.
Ik kan het eigenlijk nog niet echt geloven maar moet maandag naar de gynocoloog.
Dan weet ik het echt zeker.

Ik krijg een gynaecologische echoscopie omdat ik erge buikpijn heb.
Ik had die buikpijn al voor ik zwanger werd en nu is het erger geworden.
Dus ik maak mij een beetje zorgen.

Als er iemand is die hier ook last van heeft of heeft gehad................?

Groetjes

hallo

bij ons was t ook in 1keer raak en had ook in de eerste weken wat buikpijn maar mij is gezegd dat dat de innesteling is

dit gaat als t goed is vanzelf over

veel succes

en proficiat!!

groetjes renata

Hoi,
Bij ons was het ook in 1 x raak in maart  maar  het is helaas een miskraam geworden. Ik had voordat ik zwanger was ook wel buikpijn aan de rechteronderkant van mijn buik. De week voor de miskraam had ik er heel erg last van. Ik dacht dus dat het daarmee te maken had maar ik had de afgelopen  weken weer precies dezelfde buikpijn en ik wist toen zeker dat ik niet weer zwanger was want ik was ongesteld geworden. Nu is het gelukkig over en heb maandag mijn NOD dus hopen dat het gelukt is.
Laat het even weten maandag wat ze bij de gynacoloog zeiden, ben benieuwd en succes!
Groeten
Stella33

Hoi,

Ik ben bij de gaenecoloog geweest. Ik weet nu zeker dat ik zwanger ben, ik heb het vruchtje gezien.
Behalve dat ik zwanger ben kon de dokter niks vinden wat er niet thuis hoorde. Gelukkig!! Wel een opluchting.
Ik moet over drie weken nog een keer heen voor een echo. Voor nog een keertje controleren.

Groetjes Lyd

Terug
Bovenaan