In 1 keer!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben   nieuw hier en ik heb net een test gedaan en wat blijkt?? Ik ben ZWANGER!!!
Totaal onverwacht aangezien dit onze eerste poging is!!
Ik  ben de enige die het tot nu toe weet. Zelfs mijn vriend is nog niet thuis en over de telefoon wil ik het niet zeggen.
Ik houd jullie op de hoogte! Sapnnend allemaal. En weet zelfs niet wanneer ik nu ben uitgerekend?
Augustus volgend jaar ergens?

Echt super leuk dit!!

groetjes

Kirsten

He Kirsten,
Wat onwijs, leuk! gefeliciteerd!!!!!

Ik ben ook nieuw, heb vorige week een test gedaan en die is ook positief. Ik heb het dezelfde avond nog aan mijn vriend verteld en die was super blij! Echt leuk ook om te vertellen... al zeg ik t zelf! Bij ons is het ook allemaal super snel gegaan, ben in oktober gestopt met de pil... Ik ben afgelopen vrijdag naar de dokter gegaan, geen idee wat me nu eigenlijk allemaal te wachten staat.. De dokter feliciteerde me en gaf me een nummer mee van de verloskundige, daar moet ik aanstaande dinsdag naartoe. Toen ik haar aan de telefoon had vroeg ze me naar de eerste dag van mijn laaste menstruatie, maar nu is dat bij mij allemaal wel een beetje raar gelopen, dus zeker weten doe ik nu niets, want de uitgerekende datum aangaat.. Maar, het zal wel ergens juli worden... Spannend allemaal!!

Nou, succes (klinkt een beetje stom) met het vertellen en laat maar weten hoe en wat!!

Groetjes, Irene

Van harte gefeliciteerd!!!
Bij mij ging het ook heel snel.
Ik was, na 10 jr, gestopt met de pil, 1x ongesteld geweest,
en daarna meteen raak. Ik heb er wel een beetje op gelet maar
had niet verwacht dat het zo snel zou gaan....
Geniet er maar lekker van!

x Syrah

Ha leuk voor je! (soms hoor je dat sommige vrouwen zooolang bezig zijn!)

Bij ons ging  het ook in 1x! Ik was al wel een poosje niet meer aan de pil maar we gebruiken zéér trouw "het condoom".
(Ik ging ervan uit dat het best een poos zou gaan duren voordat ik zwanger zou raken dus hebben we besloten om het een poos met condoom te doen zodat ik weer rustig "normaal" ongesteld zou raken enzo en dan zouden we het serieus gaan proberen. Door de pil werd ik gewoon soms helemaal niet ongesteld enzo)
En we zijn 1 x 'expres vergeten' een condoom te gebruiken (met de achterliggende gedachte van 'Als het raak is, is het welkom'! Nouja en toen was ik dus direct zwanger!
Ook geen rekening gehouden met vruchtbare periode enzo..gewoon n gokje!
Het kindje is ook zooo welkom! Heerlijk gevoel is het hoor wanger zijn (*op de kwaaltjes na! hihihi!)

Geniet ervan!
(en lees veel het forum hier: dat helpt mij gigantisch! (het is fijn om te lezen dat je soms niet de enige bent met 'rare' vragen enzo!!)

Groetjes Loesje (24w.3dg)

Van harte gefeliciteerd meid, ga er maar lekker van genieten :)

Van harte gefeliciteerd allemaal!!!

Ook bij mij ging het snel. Ik  had zelfs nooit (of bijna nooit) een cyclus waardoor de kans op zwangerschap klein was. Omdat ik 2 jaar geleden dat risico toch wilde uitsluiten heb ik een spriraaltje genomen. Deze is was nog geen 2 maanden verwijderd en ben nu 5 weken zwanger!! De eerste dagen was ik dan ook meer overdonderd dan blij. Nu begint het te wennen en kan het genieten beginnen ;-)

Vind het overigens wel moeilijk om aan mijn vriendin te vertellen, die is na drie jaar mislukte pogingen onlangs  gestopt.    

Groetjes Roelie

Gefeliciteerd allemaal, bij mij ging het ook zo snel het spiraaltje eruit en 2 weken erna werd ik al gelijk ongesteld en nu 5 weken later zwanger, en dat terwijl ik een het pco-syndroom heb. De dokter vondt het dan ook heel raar allemaal, dit wordt trouwens mijn vierde (en van de vorige daar was ik ook zo zwanger van). Zonder medicijnen. Mijn man vond het natuurlijk super dat ik weer zwanger ben, maar dat het zo snel moest gaan.

Groetjes, Mieppie

Hee hallo,

Ik ben ook in 1 x zwanger geraakt. Had ik nooit verwacht want mijn vriend werkt vedel in het buitenland, dus hij is niet altijd thuis.
Op die beruste dag hadden we eigenlijk allebij geen zin,we waren erg moe. Maar iets zei in me, nu moet het. Dus ik manlief toch maar verleid. Ik wist ook meteen dat het raak was. Na het vrijen voelde ik een soort plofje.
De week ervoor en de week erna is mijn vriend weg geweest. Dus het kan ook niet anders dat het toen gebeurd moest zijn.
De test hebben we samen gedaan, hihi, eigenlijk alleen voor de zekerheid. En inderdaad bleek ik zwanger te zijn. Heel raar maar ik heb het vanaf het begin meteen gevoeld.

Gefeliciteerd meiden.

Groetjes, Ris 37w6d

Terug
Bovenaan