In 1 weekend van 2 naar 5 tandjes...

Nou hier is het tandjes drama....

Vorige week was onze kleine boef dan heel vrolijk en dan ineens heel jengelig...wij vonden dat best raar want het ging zo goed met hem......en ja hoor wat zag ik vrijdag....z`n linkerbovenhoektandje kwam erdoor.....en wat zag ik zaterdag....z`n linkerboventandje....en wat zag ik zondag.....z`n rechterboventandje.....pfffff

en nu komt z`n rechterbovenhoektandje erook nog door....tenminste dat lijkt zo....vanaf gister wil hij ook niet zo goed eten en drinken....en vanavond begon ie weer met wat overgeven....ook heeft ie nu volgens mij wat last van zijn oortje erbij want hij doet nix anders dan aan z`n oortje wrijven....

Zow moest ik ff kwijt

Liefs Denise

Ach arm ventje! Dat is wel heel veel ineens... Hier zitten we in hetzelfde schuitje; bij   mijn dochter komen de eerste twee ondertandjes door. Zo spugen deze morgen!!! En de rest van de dag slecht gegeten, véél geslapen, wat huilerig soms, 38 temp. Op zich zou spugen er nisk mee te maken hebben zeggen ze, maar als ik me niet goed voel kots ik ook de hele boel onder... Wie weet heeft ze dat van mij. Zostraks in bed gelegd met teejel en een suppootje (zetpil), hopelijk heeft ze vannacht niet teveel last. En morgen is mama nog lekker een dagje thuis om haar te vertroetelen.
Sterkte ermee!!! Groetjes, Esther.

Hey Esther....

Gelukkig dat ik niet de enige ben met een kotsend kindje...

De huisarts en CB arts hebben wel tegen me gezegd dat sommige kindjes over gaan geven van het tandjes krijgen...toen Yoëll de eerste twee ondertandjes er door kreeg heeft ie er ook wat aan af gespuugd hoor....wel meerdere malen per dag....toen het allemaal erdoor was ging het weer beter...maar helaas nu begint het weer.....dus   het heeft vast met de tandjes te maken....

Jij ook sterkte...en geef je kiddo een knuffel

Zo stom, de een zegt dat het er wel mee te maken heeft, de ander van niet. 't Is toch vaak wat je eigen gevoel zegt, dat merk ik wel!!! (Wel dus). Vertrouwen op je eigen moederinstinct. Is wel iets aparts he... Maareh ik ga maar eens slapen, de kans is groot dat Froukje nog wakker zal worden vannacht, dus moet ik zelf ook maar eens onder de wol...
Trusten, succes met alles!!!
Groetjes!!

Ahhhh  arm schaapie.
Komt gelijk z'n hele gebitje door.
Yoëll spuugt ook van zijn tandjes hoor, de ene dag wat erger dan de andere, maar zo is z'n humeur dan ook.

Geef hem maar een goeie dikke knuffel

Kus Pauline

hihi. ik heb dus vanacht liggen dromen dat ik op een dag wakker werd en dat die nacht alle tanden en kiezen in de bovenkaak waren doorgekomen. En nu lees ik dit. grappig. Ja niet voor jullie natuurlijk. Heel veel sterkte ermee!
Liefs Nelleke

Vandaag was meneer nog steeds errug jengelig en hangerig....veel slapen en bijna niet willen eten.....pffff kijk ik in zn mondje en wat denken jullie....tandje numero 6 is natuurlijk ook in beeld....tis toch niet te geloven jongens...ik bedoel meiden....IS DIT WEL NORMAAL......hopelijk is het voor hem snel gedaan nu en breken ze binnen no time er allemaal door...dan hebben we dat weer gehad.....

En mn arme vingers niet te vergeten....Yoëll wil nergens op zuigen...behalve op mama`s pink....en nee niet die van papa alleen van mama.....auw auw auw auw....heb al 2 pleisters....haha

Nou meiden hopelijk krijgen jullie dit niet en gaat het bij jullie 1 voor 1....

Kuszzz

Terug
Bovenaan