in 1x 3 weken verder!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zou 23 december mijn eerste echo hebben maar deze is eventjes vervroegd naar de dinsdag ervoor omdat ik wat bruin bloedverlies had. Bruin is oud dacht ik maar toch maakte ik me een beetje zorgen. Wat bleek? WE WAREEN 3 WEKEN VERDER als dat we dachten. Dus een keertje lichtelijk ongesteld geweest en toch zwanger geweest. dat was even schrikken, 3 weken dat is best veel maar wel leuk. Geen wonder dat mijn broeken al strak gingen zitten. Nu ben ik dus alweer 15 weken en alles gaat super. Ook geen bloedverlies meer. En 3 weken eerder met verlof!!
Liefs Jessica

Dat is een meevaller zeg!!

Gelukkig dat alles goed is toch?

Dat heb je al lekker een buikje.

Dat is iets om trots op te zijn.

Groetjes wen

hallo allemaal,

bedankt voor de reacties!!! leuk!!!
Ja dat is zeker leuk. Ik heb nu ook al een lekker buikje.
Alleen nu zijn we een beetje bang. ik was samen met mijn schoonzusje zwanger. Zij was bijna 7 maanden zwanger en nu is het kindje plots overleden. Vrijdag word ze ingeleid. jeetje dan krijg je toch de schrik van je leven als je dat op een gewone controle te horen krijgt!
Groetjes jessica

Hoi,

wat leuk zeg. Ik ben vorige week geweest en was ook 3 weken verder dus nu precies ook 15 weken. Ik was er ook erg blij mee, had het ergens ook verwacht omdat ik ook geen kleren meer pas en mijn baarmoeder al kon voelen maar het kon eigenlijk niet want ik ben 9 oktober gewoon ongesteld geworden en dat ook 5 dagen lang. Dus uiteindelijk klopte mijn gevoelens toch met de datum. Nu ben ik 28 juni uitgerekend in plaats van 16 juli.

Groetjes gerdientje

Terug
Bovenaan