In 1x raak!

A

Anoniem

Guest
Ik ben weer zwanger na 1 keer vrijen. Echt ongelofelijk. Bij de vorige was het ook zo. Superzaad denk ik...

Gr Marianne

Inderdaad wat een superzaad!! Hoe doet hij dat! Misschien kan die van mij er wat van leren ha ha.......... ach geniet van je zwangerschap! Gefeliciteerd!
Kus Mees (ronde9)

Als die van jou bruin haar en blauwe ogen heeft dan kan je misschien wat lenen. Valt het niet op :p

ha, ha bruin haar en blauwe ogen kloppen wel!
Het wordt ons eerste kindje.............. dacht eerste dat de zaadjes wat moesten wennen om niet meteen afgestoten te worden door de hormonen van de pil, maar goed ook bij jullie zwommen ze meteen goed bij de eerste!!

Tja, het klussen is allemaal niet zo vervelend. Heb me voorgenomen om zwanger 2006 in te knallen......... is het dan nog niet raak dan benader ik die vent van jou maar eens...

Tegen die tijd vind hij het vast weer eng om boven op mij te klimmen, dus dan willen die zaadjes er vast heel graag uit haha.

Van HArte Gefeliciteerd echt leuk hoor.
Deden jullie het alleen in je vruchtbare periode of deden jullie het om de dag???

Joehoeeeee, bofkont.
Gefeliciteerd hoor! Geniet er maar lekker van!

Hoi,

Wauw, dat was vlot! Gefeliciteerd, en een fijne zwangerschap! Al een idee wanneer je uitgeteld bent?

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan