In afwachting van ovulatie na curetage

<p>Hai allemaal. </p><p>Ik zit 'op de wachtbank' na mijn curetage afgelopen vrijdag. (13 weken zwanger). </p><p>Pff wat duurt dat wachten toch lang! Ik voel me best goed en ik wil vooruit. Zijn er nog dames die weinig geduld hebben en wat willen kletsen hier? ?</p><p>Wat doen jullie om de tijd te doen? </p><p style="text-align: center;">Groetjes! </p><p> </p>

Sterkte! Ik heb 9 april een miskraam (6 weken) gehad, is wel zelf op gang gekomen. Nu bloed ik alleen nog steeds dus heb de afgelopen weken nog wat echo's gehad en bloed laten prikken. Het hcg is aan het dalen maar is nog niet compleet weg dus wij kunnen nog niet beginnen om weer te proberen haha

Maar ik snap goed dat het lang voor je duurt, vraag me ook af hoe lang het bij mij gaat duren aangezien mijn miskraam zo'n lange nasleep heeft

Ik heb 13 april een curettage gehad en ben ook ontzettend ongeduldig.. had een week later weer mijn menstruatie. Dus we hebben geklust uiteraard en nu zie ik op de hele vroege testen een licht lijntje. Ik ben natuurlijk veeeel te vroeg met testen maar toch blijf ik het doen elke dag. Zo stom. ?

Ik moest van de gyn een maandje de pil nemen om alles te doen krimpen en nog wat 'na te reinigen'. Dus wij staan momenteel ook nog even stil ? ik haat het ik haat het! Hopelijk zijn je hormonen snel weer in balans ? veel moed! 

@mamavanromee ik snap je hoor ! Ik test ook altijd veel te vroeg! Het geeft ook gewoon een soort van controle ofzo ?‍♀️ die vrouwen die tot 1 week overtijd kunnen wachten... Ik snap ze niet ?

[quote quote=10554628]@mamavanromee ik snap je hoor ! Ik test ook altijd veel te vroeg! Het geeft ook gewoon een soort van controle ofzo ?‍♀️ die vrouwen die tot 1 week overtijd kunnen wachten... Ik snap ze niet ?[/quote]Ik heb ze nu allemaal opgemaakt. Heb ook komende dagen geen tijd om nieuwe te kopen. Dus probeer nu eind vd week te testen. Is hij wat geloofwaardiger. Elke dag testen heeft toch geen zin maar er zit gewoon een soort van drang bij me. Ziekelijk. ?

Terug
Bovenaan