In alle hevigheid ongi!

A

Anoniem

Guest
Nou dames,
Ik lees t een en ander over dat lange wachten.... Nou ik hoef niet meer te wachten. Ben vanochtend in alle hevigheid ongi geworden, en vraag ook niet hoe zeg. Ik wist ook gelijk weer waarom ik ook alweer aan de pil was gegaan 10 jaar geleden (dus niet alleen vanwege het niet zwanger worden....AU....)
Maar ik ben nu wel al na 24 dagen ongi geworden, wat denken jullie.... zal mijn volgende NOD dan ook zo vroeg zijn? T kan natuurlijk allemaal heel erg veranderen zo net na de pil, dat weet ik. Ik ga nu maar even uit van ongeveer 24 dagen, dan zou t dus 16 sept. zijn ongeveer.
Nou ja, ik ga nu even zielig zitten zijn op de bank, want t doet echt wel meer pijn dan de afgelopen 10 jaar. Dus mede-net-met-de-pil-stoppers, hou je maar vast.
Groetjes Gabrielle.

Hi Gabrielle,
Dubbel gevoel zeker?
Aan de ene kant blij dat je snel weer ongi geworden bent. Waarschijnlijk pakt je lichaam het dus heel snel weer op en heb je (denk ik) een redelijk korte cyclus, dus meer kansen!!

Aan de andere kant balen dat het niet gelijk raak is en zeker balen dat het weer zo veel pijn doet.

Ik ben inderdaad ook begonnen aan de pil omdat de pijn niet meer te harden was. Voor mij is het ook afwachten dus!

Sterkte de komende dagen maar blijf er niet te lang bij stil staan. Wees blij dat het geen maanden duurt voordat je ongi wordt en dat je al die tijd in onzekerheid moet zitten!

Liefs Bieb.

Ik ben zeker blij dat ik weet dat t werkt. En dat ik nu dus alweer kan gaan voor nieuwe ronde nieuwe kansen. Alleen weet ik nou niet precies wanneer mijn ei is (misschien he). Is dat nou in t midden van je cyclus of 14 dagen voor mijn volgende NOD. Ik weet nou ook niet of ik mijn volgende cyclus weer zo kort moet verwachten, want volgens mij had ik voor de pil wel een cyclus van 4 weken. Weet jij dat?
Bedankt voor je reactie, Gabrielle.

Hallo Gabrielle,

Ben al 5 maanden gestopt en heb nog steeds geen regelmaat en de klachten nemen zelfs toe (SORRY, hoop dat je dat niet overkomt).Mijn cyclus wordt zelfs korter, ben met 28 dagen begonnen en zit nu op 24 dagen. Het kan dus even duren voor je regelmaat hebt. De mijne was voor pilgebruik al onregelmatig, dus... is niets veranderd. Hoe was dat bij jou?
Probeer je niet te focussen, dan kruipt de maand voorbij!

Groetjes Lotte

Hi Gabrielle,
Het staat niet helemaal vast wanneer je eisprong is. Dat verschilt per vrouw en soms zelfs per keer.
Maar gemiddeld genomen is het 14 dagen voor je ongi.

Succes.

Liefs Bieb

Hallo Gabrielle

nadat ik gestopt was met de pil was ik eigenlijk wel blij dat mijn cyclus vrij regelmatig was maar de laatste maanden is het hopeloos (28, 37,22, 23 en nu weer 30 dgn). Ik heb inderdaad ook de ervaring sinds ik gestopt ben met de pil dat het veel meer pijn doet en dat ik veel meer bloed verlies.

Ik hou de dagen 10 t/m 16 aan na je 1e ongesteldheidsdag omdat je dan extra vruchtbaar bent en dat het dan goed is om om de dag sex te hebben.Ik weet niet in hoeverre het helpt maar het is het proberen waard.

Succes
Groetjes Marmotje

Bedankt voor jullie reacties.
Voor de pil was ik volgens mij vrij regelmatig, gewoon om de 4 weken.
Maar ik heb ook goed nieuws: vandaag had ik een stuk minder pijn. Wel heel veel bloedverlies, veel meer dan met pil. Maar ik kan in ieder geval weer normaal functioneren.
Bedankt! Gabrielle.

Terug
Bovenaan