In auto in slaap gevallen

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ons zoontje, 18mnd, slaapt normaliter 1x daags van 12.30-14.30. Nu echter is hij na een bezoekje vanmorgen rond 1200 in slaap gevallen in de auto voor 10min. Ik heb hem daarna direct op bed gelegd maar hij heeft zich nu niet meer neer. Wat is wijsheid? </p>
 
Iets later nogmaals proberen? En anders vanavond misschien iets eerder naar bed? Blijft lastig, dit heeft mijn dochter ook wel eens
 
Hadden wij laatst ook, laten liggen en na 1,5 uur viel ze in slaap. Ik dacht steedw dan pakt ze iig de rust terwijl ze in bed ligt. Ze stond dan ook niet te springen in haar bed ofzo ;)
 
Heel herkenbaar. Hier wordt er dan ook niet meer geslapen. Leg hem savonds dan iets eerder op bed. Of bij slaapt de volgende ochtend een half uurtje langer.
 
Gebeurt hier ook geregeld, eens per 1 a 2 weken wel ;) Dochter is 22mnd.

Ik leg haar thuis direct door in haar bed en dan slaapt ze eigenlijk altijd verder. Zo niet, dan beneden even spelen en dan van 14-15u naar bed. Weigert ze dat ook, tja dan moet ze gewoon wakker blijven en wonderbaarlijk genoeg red ze dat dan ook altijd met gemak tot 19.00/19.30.

Het gebeurt hier geregeld, vaak is ze rond 11.30 echt moe en als we dan in de auto zitten valt ze vaak in slaap. Ik probeer haar wakker te houden met een krentenbol, broodkorst of drinken. Heb altijd iets te knabbelen mee ;)
 
Terug
Bovenaan