in bad

sinds kort is mijn grote wens uitgekomen, ik ben zwanger. Ik vraag me alleen af of in bad liggen (wat ik heel graag doe) nog wel kan dan.

Weet iemand hier iets vanaf (vast wel).

veel groetjes,

Inge
 
Hoi Inge,

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.

Je kunt gewoon lekker in bad hoor. Wel een beetje opletten in het begin met al te heet badderen. Dat wordt wel afgeraden. Maar, er is niets zo onstpannend als een bad, dus vooral mee doorgaan.

groetjes M (33wkn +6 dg zwanger)
 
Hoi,

je mag zeker en vast in bad.
Een te heet bad wordt afgeraden omdat je kindje zelf zijn temperatuur nog niet kan regelen binnenin je.
Naarmate je zwangerschap vordert, zul je merken dat een warm bad niet aangenaam meer is (vapeurs) en neem je vanzelf minder warm water. Ook kan je soms last krijgen van je bloeddruk als je te warm water neemt, maar neem van mij aan dat je zelf wel merkt wat bij jou kan en wat niet kan.

Geniet maar van je zwangerschap en van je badjes,

Eva
 
Heerlijk in bad gaan hoor, het lekkerste wat er is met een vermoeid lichaam! Je kunt het beste het water niet boven de 39 graden laten komen, ik leg er dus altijd een thermometer in!
 
Hoi
Badderen is heerlijk! Goed voor de bloeddruk ook nog eens! Heb zelf een tijdje wel een badthermometer erbij gedaan, maar merkte dat water van 39 graden automatisch al te heet voelt, dat merk je dus vanzelf.
Ik zelf lig zo vaak in bad (net niet elke dag :) dat m'n huid wat uitdroogt, dus heb nu de amandelbadolie van de Kruidvat ontdekt. Niet zo duur als van Kneipp, maar wel zo effectief.
Veel badplezier toegewenst!
 
Terug
Bovenaan