In bad?

Ja hoor, je mag lekker in bad. Dat mag tot je vliezen gebroken zijn, dus je hebt nog een week of 30....Daarna mag je een tijdje niet in bad, dus geniet er nu maar lekker van.
Patricia

Door de bevalling heb je een wond in je baarmoeder. Zolang je na de bevalling vloeit, is die wond nog niet genezen. Om infecties te voorkomen mag je dan niet in bad. Het kan zijn dat je na de bevalling 6 weken vloeit.
Patricia

Hoi hoi,

ik wilde hier even op reageren, want je mag wel met badedas in bad. Dit schijnt zelfs helend te werken. Tenminste zo is het mij verteld. Ik ben twee keer ingeknipt en twee keer is me dit aangeraden.
Ik ben overigens wel gewoon in een voetenbadje met badedas gaan zitten, maar dit was eerder omdat ik het zelf niet zo'n smakelijk idee vond!

Hoi,
Dat met badedas is ook de bedoeling dat het maar een klein laagje is, dus een voetenbadje. Ik heb begrepen dat de badedas niet helend, maar ontsmettend werkt, en dat is dan met name voor je onderkantje. NIet voor de wond in/aan je baarmoeder.
En idd, zo fris is het niet he, om uitgebreid in bad te gaan, als je een half pak maandverband per dag gebruikt!
Patricia

Terug
Bovenaan