In bad

A

Anoniem

Guest
Hoe vaak moet een baby in bad gedaan worden de eerste weken?  

Kun je niet slapen? Wat een tijd zeg, haha.

Ze adviseren om een baby in het begin om de dag in bad te doen. De andere dag kun je de baby met een washand wassen. Persoonlijk doe ik ze wel lekker iedere dag in bad. En bij ons gaan ze al heel snel mee onder de douche. Ik vind het zo'n gedoe zo'n badje vullen en legen.

Syl

Ik ga ze ook iedere dag in bad doen.. In het begin zal dat 's ochtends zijn en na een paar weken 's avonds. Daar gaan ze vaak heerlijk van slapen. Wij doen dat bij Bowen nu nog steeds. Iedere avond hetzelfde ritueeltje!!!

Maar je moet doen wat jij denkt dat goed is hoor!!

Liefs, Marielle

Ik vond het heerlijk om Binck iedere dag in bad te doen en tot op de dag van vandaag is dat zo gebleven. Af en toe heerlijke masseren en lekker tijd aan besteden!!!!

Doe gewoon waar jij je goed bij voelt en de baby natuurlijk.

Liefs mamabinck.

inderdaad moet je doen wat jij en je kind prettig vinden, meestal de 1ste paar dagen doe je het met de kraamverzorgster s'ochtends maar je mag zelf uiteindelijk zeggen wanneer je het fijn vind, de meeste kindjes vinden lekker s'avonds voor het naar bed gaan slapen ze lekkerder zeker in de winter, bij me dochter ook zo gedaan maar sinds kort doe ik haar in bad en uurtje later in bed, want tegenwoordig wordt ze wakker van in bad gaan dus doe ik het om de dag nu in bad(heeft ze van papa geérfd).

Manal

Dank voor de reacties. Woon in Amerika, 6 uur vroeger, dus om 4 uur mijn tijd lag ik lekker in m'n bed!

Ze hebben hier geen kraamhulp, vandaar dat dit forum zo handig is!!!
Maar m'n moeder en schoonzusje komen de eerste weken gelukkig helpen.

Gelukkig maar dat het dus niet de slapeloze nachten zijn die jou hier brengen. Gewoon lekker al je vragen spuien. Het blijft altijd alleen ook wel voor een deel persoonlijk natuurlijk want zoveel mensen zoveel meningen.

Pik er de dingen uit waar je je lekker bij voelt.

Syl

Omdat mijn dochtertje een erg droge huid had en ook wat exceem deed ik haar om de dag of zelfs om de twee dagen in bad, daarna wel lekker masseren met masage olie. In het begin deed ik het 's morgens later 's avonds omdat ze dan lekker ging slapen. Nu gaat ze lekker mee onder de douche, nog steeds ongeveer 3-4 keer in de week.

Gr Christa

Terug
Bovenaan