In bad

Ik wil zo graag in bad met mn kindjes.. ben nu 4 weken geleden bevallen en vloei nog maar heel minimaal beetje ligt rose...
De kraamhulp heeft gezegt dat ik na 4 weken wel weer in eigen bad mocht maar durf nog niet echt! Wat hebben jullie gedaan?? Of wat zou je doen?

xxx

Ik wilde het ook dolgraag, maar heb toch maar gewacht totdat het vloeien echt gestopt was. Gisteren voor het eerst met mijn twee meiden in bad geweest, was echt superleuk!

Mijn vk zij dat het vloeien echt eerst helemaal weg moest zijn. Pas dan is de wond van binnen helemaal genezen. Zelf ben ik gisteren voor t eerst weer in bad geweest. Na mijn 1e menstruatie...
Rodin is nu 7 weken en 1 dag.

Xx

... ik mocht na 10 dagen na de bevalling al in bad maar door het vloeien heb ik dat wel wat uitgesteld dan, nu ook 4 weken geleden bevallen, ik vloei nog minimaal maar ga wel int bad (ook mede omdat onze douche niet zo tof is..) grx

Ik vloei ook nog een heeeeel klein beetje en ben gister voor het eerst met hem in bad geweest. Bad is gewoon goed schoon en ik ga er geen 3 uur in zitten. Een zwembad zou ik nu nog niet doen, maar je eigen bad zou ik me niet meer heel druk om maken.

Hi Jedie,

Ik ben met onze kids pas in bad gegaan toen het vloeien echt helemaal gestopt was. Ik vond het zelf niet erg fris om in bad te gaan met mijn kinderen terwijl ik nog vloeide.

Gr. Tamara
(februari forum)

Terug
Bovenaan