in badje in de tuin???

Heey meiden..

Heb even een vraagje over water in de tuin.
Ik heb al foto's gezien van kindjes die lekker in bad zitten in de tuin. Of lekker in alleen een broekje bij de water/zand tafel.
Maar wanneer doen jullie dat?
Ik vind het snel te koud voor ze (lijkt me)
Ben dan weer bang dat ze ziek worden.
Toch lijkt het me ook heerlijk om ze lekker in badje te hebben zitten als ik er bij zit.
Waar moet ik op letten wat betreft het weer?   Bij hoeveel graden doen jullie het al? En moet het windstil zijn? En doen jullie gewoon koud water in het bad?
Wat een vragen allemaal   maar ik weet het echt niet.

Kunnen jullie mij informeren??
Ik hoop het.

Alvast bedankt

Groetjes van Marianne

quote: mv anne sophie en roderick schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2009 15:38:03'));

Heey meiden..

Heb even een vraagje over water in de tuin.
Ik heb al foto's gezien van kindjes die lekker in bad zitten in de tuin. Of lekker in alleen een broekje bij de water/zand tafel.
Maar wanneer doen jullie dat?
Ik vind het snel te koud voor ze (lijkt me)
Ben dan weer bang dat ze ziek worden.
Toch lijkt het me ook heerlijk om ze lekker in badje te hebben zitten als ik er bij zit.
Waar moet ik op letten wat betreft het weer?   Bij hoeveel graden doen jullie het al? En moet het windstil zijn? En doen jullie gewoon koud water in het bad?
Wat een vragen allemaal   maar ik weet het echt niet.

Kunnen jullie mij informeren??
Ik hoop het.

Alvast bedankt

Groetjes van Marianne

Bij 22 graden zonder wind kan het al wel. Maar wel doe ik lauwwarm water in het badje. En ze zit altijd onder de parasol, dus het moet echt niet waaien. En je ziet het echt wel als ze het koud krijgen, gewoon in de gaten houden, je zit er toch bij.

Veel waterpret!

groetjes MAris

Hoi Marianne,

Ik ben ook nooit zo snel van 'bloot' in de tuin. Bas heeft meestal nog een romper aan en Eva in ieder geval een T-shirt.
Zo'n badje, dat is heerlijk verkoelend natuurlijk, en niks leukers dan spelen met water, maar ik doe dat zelden als het kouder is dan 25 graden. Dan probeer ik ze uit de wind te zetten. Goed insmeren met waterproof zonnebrandcreme EN onder de parasol. En ik ben heel erg van het koppie bedekken. Eva en Bas hebben bij zonnig weer altijd iets op hun hoofd. Bas zijn haar is nog zo dun. Wel een voordeel dat ze bij ons hoedjes en petjes makkelijk ophouden.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan